Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, July 8, 2009

Look-a-like

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Takde entry nak dibuat.So layan je la pic diorang ni.Hehe..Sepesen je muka huby n anak aku ni kn.Memang klon babah dia la hadif ni.Mana2 pergi pun gerenti cakap mcm muka bapa dia la.Ye la ye la..(dh kes jelez)huhuhehe.

Takpe la.Anak abah la katakan.Hadif dah pandai mengadu dah skarang ni.Kalau Hadif buat perangai,sure aku marah n geram,ha keluar la taring aku(actually marah2 sayang je).Hehe.Then hadif apalagi,dengan suaranya yg lantang n ala2 manja.Mata dia sibuk la cari2 babah dia(kunun2 nak ngadu).Babah dia apalagi pantang dengar anak dia nangis terus datang.Suka le hadif tu.Terus je diam kalau dh kena dukung dgn babah dia.



Ermmm..Ehh?? Anak siapa pulak ni?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Image Hosted by ImageShack.us
chakkkk! Ni Hadif laaaaa..Hehehe..Ni my mum la yg punye kerja.Sori sis ira,mama yg pakaikan tudung c-ellysya tu,pinjam jap ek.Huhaha.

4 comments:

Ain said...

alolo.. tomeinye hadif pakai tudung

Ejja said...

Elop.. tupang enteprem leh? heheh..

Amboi.. hadif nak pki tudung plak..
apo la mama dia ni...

kui3x...

Kak Ejja said...

Apa pki tudung ni Hadif...?
Mama nye nih... nak kene rotan nih..

Mama Hadif Qusyairi said...

Ain : tomei ye.ekekeke.lum de bb gurl.buat rasa2 je.hadif pun mcm suke je.dia tak kacau pun apa yg ada kat kepala dia tu.

Kak ejja : ala..boleh2 je mu inteprem.tak da hal punya.
Alamak den nak kene rotan ke kak ejja.jgn le wei.
Den hilangkn kempunan bb gurl je tu yang pakaikn hadif tudung tu.
Nak pinjam elys kang,mu tak kasi :p

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.