Pages

My 3H

My 3H

Thursday, July 2, 2009

Uwaaa~ rantai aku. . .

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Huhu.. Frustnya aku uwaaaaa...Rantai kesayangan aku telah putus ditarik Hadif.
Mula2 aku memang tak perasan yg rantai tu dh putus,tetiba je ada kat tgn hadif.Waaa..Tekezut giler aku! Aku memang sayang sgt kat rantai ni.Sebab ni hadiah hari jadi from hubbyku,tym tu kami masih bertunang.Bayangkanlah kami bertunang selama 3 tahun.Selama tu la aku jaga rantai ni sebaik2nya.Huhu.Akhirnya berkecai di tangan anak aku.
Memang nak marah,tapi bila di fikirkan apa la yg hadif tau kan(lagipun rantai tu jenis halus je).
Hubby pun dh pujuk,nanti repair kat kedai.Dah tanya kat kedai emas,harga repair bnd$25.Dlm masa 1 minggu siap.Sebab nak repair white gold ni tak semudah mcm emas kuning.So sekarang,buat sementara aku pakai je rantai emas kuning(aku tak minat)tapi dh hubby suruh pakai,pakai je la.Dia ckp nak simpan pun buat apa.Sayang je.Tak sabar nak pakai semula rantai kesayangan aku tu..
Huhu Hadif,sampainye hati putuskan rantai mama,geram sgt! Rasa nak gigit2 je tangan Hadif tu.Sabo je la.Macamni la gayanye kalau dah ada anak sendiri kan.Lepas ni apalagi la yg dikerjakan oleh Hadif,kena beware n alert selalu la ni.Haha.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.