Pages

My 3H

My 3H

Friday, August 7, 2009

Happy 28th anniversary to my ma n pa

Hari ni merupakan hari yang amat bersejarah buat mama dan bapa aku.7 ogos 1981 adalah tarikh pernikahan mereka.So hari ni,pada tahun ni adalah
hari ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 28 tahun.Wow dat's was a long journey for both of u.Aku merupakan orang kedua dari tujuh tanda cinta kamu berdua dalam melayari bahtera hidup sebuah perkahwinan.I've seven siblings which is me,four sis and two lil bro.Oppz,hampir lupa.My ma n pa dah ada 5 orang cucu.Which is three from my eldest sis,one from me and one from my third sis.Tersangatlah meriah n havoc if we're together in one roof.Wahahaha.Boleh buat ma dan pa aku pening kepala layan kerenah diorang.
Huh,macam dah jauh topik pulak aku ni.Ermm,nanti2 lah aku buat entry pasal member2 dalam keluarga besar aku ni.Hehe.

Aku amat mengagumi kasih sayang serta cinta ma n pa aku.Harta dan benda bukanlah aset yang penting,namun rasa cinta adalah harta dan anugerah yang paling berharga.Memang cerita cinta ma n pa aku amat indah untuk dikongsi bersama.Ma aku yg cerita.Ehehe.Biar lah ianya jd kenangan abadi antara ma dan pa aku.

And this is a special poem to my ma n pa for their special wedding anniversary:


Remember the first flush of love
that drew you powerfully together?
It still feeds the unassailable bond
that makes your marriage so secure.
Remember all the qualites about each other
you found so endearing?
They are still there,
and new ones create sweet surprises.
Remember thinking that this love
would last forever?
Your love has strengthened and grown
into eternal affection and admiration.
Years from now, you'll look back
at this anniversary
and realize you love each other
more than ever.
Happy Anniversary!



2 comments:

Intan said...

Happy 28th anniversary to ur parents! Date anni depa sama ngan my besday...he he he.

Sweet je poem iteww ;) Harap2 our marriage pon leh dapat bertahan selama tu dan sehingga ke akhir hayat!

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Laaa..A'ah la bday intan kn kemarin.Aduh intan lupa nak wish.Tapi hari tu sempat gak intan wish advanced bday kn.Btw nak wish hepi belated bday lagi 4 u.Smoga pjg umur n sihat slalu.

Hehe,tu la.Hrp2 perkahwinan kite pun akan berkekalan ke akhir hayat.Amin..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.