Pages

My 3H

My 3H

Monday, August 10, 2009

Majlis persandingan di Hotel LR Asma Jerudong

Pada 8 ogos,mlm minggu yg lepas kitorang pergi ke majlis persandingan sepupu hubby aku yg berlangsung di hotel LR Asma Jerudong.First time bawa hadif ke jemputan kawin ni,nasib baik la hadif tak meragam.Sebab aku dah standby bagi dia makan,tidur n menyusu sebelum pergi tu.
Sampai kat sana dh jam 8,ye la dari rumah kitorang menuju jerudong.Memang makan masa gak.Mujur jln highway.Kejap je sampai.

Ni lah dia aku tempek gambar2 sepanjang majlis tu.So let's the pic tell da story je lah ye.Maleh nak buat ayat pjg2.Poning aku nak reka cerita.Ekeke.Enjoy...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Raja sehari yg bertakhta disinggahsana..Selamat pengantin baru semoga kekal ke akhir hayat

Image Hosted by ImageShack.us
antara para jemputan yg hadir.Ramai sangat,sebab mix dgn keluarga dari pihak pengantin perempuan from Belait.

Image Hosted by ImageShack.us
pengantin bersalaman dgn para jemputan

Image Hosted by ImageShack.us
menikmati jamuan.Huhu.Tym ni Hadif meragam sikit,mintak dukung.Hubby aku pun cepat2 makan,terus bawa Hadif jln2.

Image Hosted by ImageShack.us
kumpulan band yg membuat persembahan pd mlm itu.Tak tau lak,pe nama band tu.

Image Hosted by ImageShack.us
bergambar dgn pengantin,aku kat hujung skali(kiri) sebelah aku,adik ipar aku n the rest are cuzens.

Image Hosted by ImageShack.us
senyum...Laaa hadif nyot2 puting,spoilnyer.Hikhik.

Image Hosted by ImageShack.us
Hadif dikepit dua org puteri cantik.Anak2 kak Nana(cuzen hubby).

Image Hosted by ImageShack.us
gambar candid,hubby aku yg snap.Hadif sdg kusyuk tengok org ramai.


Ni pulak aksi Hadif ngan sepupu dia(anak adik ipar aku)Si comel bam-bam ni berusia 2 thn,nama dia Rae'isaa Ihdaa A'yesya.Kitorang panggil adek ayesya je.

Image Hosted by ImageShack.us
Ayesya: psstt..Hadif tak boring ke duduk kat stroller ni je?
Hadif: ermm..boring laa.Tak tau nak buat ape..

Image Hosted by ImageShack.us
Ayesya: nanti,kak ayesya ajar hadif main kejar2 nak?
Hadif: wah..Nak2! Ermmm..Bila tu?

Image Hosted by ImageShack.us
Ayesya: alaa..tunggu la hadif dh pandai jalan.Dh besar..Ermm..Agak2 tinggi macam ni..
Hadif: Ooo...Gitu ye..

Image Hosted by ImageShack.us
Hadif: mama~ Bile agaknye hadif jadi tinggi mcm tu ek?
Mama: tahun depan le syg.umur 1 thn,tym tu hadif dh pandai berjalan

Image Hosted by ImageShack.us
Hadif(dalam hati): Ooo..5 bulan lagi..Tak lama lagi le tu...Ehehe..


Kitorang balik pd jam 10mlm.Huhu.Akhir kan...hadif pun dh terlena dibuai mimpi dlm stroller dia.Ni gara2 hubby aku join nyanyi ngan kumpulan band tu.Hehe.Saje nak meriahkan majlis.Siap di request lagu lagi dari cuzen dia.Nak tau lagu pe..Lagu wali band,ala.. cari jodoh.Hikhikhik.Yg penting memang fun gak la mlm tu.Thankz to my Hadif for being such a gud boi dat nite.Hehe.Mummy love u syg......

2 comments:

Intan said...

Wah siap menyanyi ye intan, sure meriah majlis tu kan :) Adui montel nye ayesya tu...suke dia main ngan hadif ye.

P/s: Kat sana ada tak kes H1N1 intan?

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Memang meriah sgt kak intan.Hehe.Montel kn,mama dia dh tak sanggup nk dukung dak ayesya tu.Dia memang suke main ngan baby.Kdg2 Hadif tu sampai jenuh di cium2 dak tu.Hehe.

Kat sini pun ada kes H1N1 tu kak intan.Tu la,memang takut nak bawa anak jln2.Huhu.Kene berdoa dan tawakal je la.Mudh2an Allah lindungi kite dari penyakit tu.

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.