Pages

My 3H

My 3H

Sunday, September 20, 2009

Brunei belum raya esok...

"anak bulan syawal telah tidak sabit kelihatan..." "...hari raya aidilfitri jatuh pada hari isnin,21hb september..." huhuhu..Malaysia esok dah raya pertama ler.Kat Brunei pulak lusa baru raya.Boringnyer apasal lak tak sama kan.Bukan jauh pun.Dah semangat dah ni nak beraya.Huhu.Tapi apa boleh buat kn,dah ditetapkan begitu.Nak tak nak paksa ikut gak.Takpelah macam la tak beraya terus.Ekeke.Ok gak dapat aku readykan rumah aku.Dah pun siap,tersangatlah letih.

Apa-apa pun,aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua teman-teman warga Malaysia.Selamat menjamu selera dodol,ketupat dan lemang esok ye.Seronoknye..Tak sabar lak nak tunggu lusa.Lastly pesanan dari aku berhati-hati di jalan raya,ingatlah orang tersayang.Di kesempatan ini gak aku nak sedekahkan Al-Fatihah buat yang telah tiada...Semoga roh mereka dicucuri rahmat.Amin......




2 comments:

Noina said...

Selamat Hari Raya Intan..Baru raya ke 2 yek..takpe..janji raya kan..hehe..Ina dah slamat pulang dari Ipoh dah..kat Kg memang tak sempat nak bukak internet..hehe..banyak umah sedara mara blah abg nak gi..hehe...Apapun ..Selamat hari raya yek..Ina minta maaf..klu ada salah dan silap sepanjang kita berkawan.. :)

kem salam peluk cium buat Hadif tembam...hehe..nak duit raya ke dtg rawang ..:)

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Salam aidilfitri buat ina sekeluarga gak.Hari ni dh,msuk raya ke 4 dh.Tak terasa la kan.Suami pun dh stat keja kelmarin.Intan pun nak minta ampun dan maaf kalau ada terkasar bahasa,bicara melalu blog ni ye.

Sonoknye nabila beraya kn,boleh pakai bju kurung lagi.Tentu comei.Huhu.Nak nak duit raya..Ala jauh ler..Ehe.Ntah bila le kite dpt brjumpa yek..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.