Pages

My 3H

My 3H

Tuesday, September 8, 2009

Hadif n Qisya

Fuh,macam dah lama tak update blog aku ni.Bizi? Tak gak.Maybe penyakit 'm' telah melanda.Ekeke.Tak pun sebab sibok nak prepare persiapan nak raya.Memang meriah.Meriah apalagi,beli persiapan raya untuk anak teruna aku tu la.Alhamdulilah dah complete pun.Cume...Hmm..Ada cume lagi ni,ehehe.Cume rasa2 nak tambah lagi t-shirt hadif.Ye la manatau baju basah ke,apa ke.Boleh lah jadi spare.
Ok la nanti aku buat entry pasal baju2 raya hadif ni.

Hari jumaat yang lepas adik aku berbuka kat rumah aku.Memang meriah,tengok gelagat dua orang baby ni.Ehe.Menu berbuka kita lak hari tu nasi,mee goreng,ayam goreng,dim sum,roti john,popia goreng,butter prawn,ikan sweet n sour,sayur kacang n minuman lak ceri ais-krim soda.Wah...Banyaknye,yang makan 4 orang je.Chop chop chop,jangan suspen ye.Ekeke.Yang aku masak hanya nasi,ayam goreng,popia goreng dan sayur kacang tu jek.Yang lain2 tu,adik aku dan suami dia yang sponser.Ehehe.Diorang kata tak yah susah2 masak.Relax aku weh,sedap2 lak tu.Tq so much to Nora n Fauzi.Susah2 je beli itu ini(lain kali lagi ye)ekekeke.

Ni la yang sempat di snap.Memang seronok tengok aksi2 hadif ngan cuzen dia ni.Nama baby dia ni Nur Qisya Dania,comel sangat,kulit putih giler.Adik aku dan suami dia tak la putih macam tu.Huhu.Gerenti adik aku ni tym pregnant suke tengok gambar baby omputih.Wuehehehe.Qisya ni lahir pada 10 march yang lepas.Dah nak masuk 6 bulan.Jarak 2 bulan,1 minggu je ngan hadif.Sebaya la tu.Nanti sekolah pun di tahun yang sama.Hehe.Tahun ni first tym la anak2 kitaorang ni beraya.Huhu.Tak sabarnye.Sebab ada saudara mara sebelah bapa kitaorang yang belum pernah tengok hadif dan qisya ni.Haa raya ni baru le jumpa.Gerenti meriah.Ok la jom layan pic2 hadif ngan qisya ni.

Image Hosted by ImageShack.us

Qisya: eh..Abg hadif..Mama awak snap gambar kite la..

Image Hosted by ImageShack.us

Hadif: mana? a'ah la...

Image Hosted by ImageShack.us

Hadif: alah tak heran pun,mama saya tu memang selalu ambik gambar sampai saya dah bosan
Qisya: ye ke? Tak pe la.Abg hadif tak nak.Biar saya je buat pose.Ehehe

Image Hosted by ImageShack.us

Hadif: dah dah le tu.. Kite jangan pandang kamera

Image Hosted by ImageShack.us

Qisya: habis tu nak tengok apa ni
Hadif: tak de pe..Biar mama saya tak dapat snap gambar kite

Image Hosted by ImageShack.us

Qisya: jahat la abg hadif ni,saya nak pose gak sambil hisap puting kesayangan saya ni
Hadif: erm..Puting qisya tu nampak sedap la,saya pinjam boleh?
Qisya: tak malu la abg hadif ni,puting ni kan warna pinky.Untuk gegirl ni.

Image Hosted by ImageShack.us

Hadif: tak pe nak testing je...Ermmmm...mama,hadif suke la puting ni.Ermmm..Oh yee..babu Nora hari tu dah janji nak belikan puting pigeon ni kan mama.Tak sabar la hadif nak pakai.Babu Nora jangan lupa tau.Ehehe.
p/s: uhukz2 to nora,tu Hadif yang cakap bukan aku.Lalalalala~



2 comments:

K. Ejja said...

Weh... gegirl tu sapo? bambam nye.. montel btul... Awek Hadif ka? hahahaha...

** Mana ada rahsia la.. gambo je nampak kurus.. tp x mana sgt pun.. wkakakak...

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Wei mu ni kak ejja,gegirl tu anak adik aku le a.k.a adik sepupu hadif.Bam2 dia tang pipi je,bdn dia kecik molek je tu tapi tinggi.Usia kurg lebih mcm elys kan,kalau tak silap den la.
*serius la,mu nampak slim.Sbb nyusu bdn kut.Tu kn slh 1 cara diet gak.Mu memang cantik la.(kembang semangkuk kak ejja)wakakaka..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.