Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, September 16, 2009

kad raya dari kwn2ku







ni aku tempek kad2 raya yang aku dapat dari teman2 blogger aku.cantik2 kad ni.teringat lak dulu2 aku dapat banyak kad raya dari kawan2 sekolah.hehe.tiap tahun gerenti ada yang pos.huhu sekarang dah takde lagi.ye la dah moden kan.orang sekarang ni buat ucapan melalui sms je.yang paling canggih sekarang ni gune internet je.hehe.Okaylah, di kesempatan ini aku nak ucapkan gak selamat hari raya kepada semua...maafkan andai ada salah silap atau terkasar bahasa.

Buat teman2 blogger,fb,fp dan HA dari malaysia,tak dapat nak sebut nama2 korang.terlalu ramai,takut lak sampai ada yang tertinggal kan.walaupun kalian jauh di mata namun tetap dalam ingatan,walaupun kite tak dapat bersua,bersalaman tangan di aidilfitri ini..aku dapat merasakan hubungan silaturrahim antara kita.ku harap hubungan melalui internet ini akan tetap berkekalan selamanya..huhu apasal lak sebak ku rasa ni.dah2 lah dulu ye,macam nak mengalir lak air mata aku ni.sekian dariku,maaf zahir dan batin...




2 comments:

Intan said...

Alaaa jgnlah sedih2 Intan...

Intan pon nak ucapkan Selamat Hari Raya to Intan & family. Maaf zahir & batin ye :)

Luv...Intan

P/s: ekeke...kita nie dua2 sama nama...kalo org baca pon pening gak nie...ekeke

Intan@mama Hadif-Brunei said...

heehehe tym buat post tu tetibe je rasa sebak.sbb mcm tak caye je intan dpt ramai kwn melalui blog ni.

intan pun nak ucapkn selamat hari raya gak buat kak intan sekeluarga.salam aidilfitri maaf zahir & batin

a`ah lh kak intan..sama nama..takpe2..kite kembar..ekekekeke

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.