Pages

My 3H

My 3H

Thursday, September 10, 2009

Yang aku benci!

Aku benci! Apa yg aku bencikan?

1. Orang yang suka buat fitnah! Sesungguhnya memfitnah lebih dasyat dari membunuh.

2. Yang selalu jadi batu api! Ni yang paling jahat boleh memecah belahkan hubungan silaturrahim.Huh..Amit2 jabang bayi(keluar versi indon lak)

3. Yang kuat menyindir! Ha sindir la,sampai naik bingit telinga aku ni! Biar tuhan je balas.

4. Yang suka cakap belakang,kalau berani cakap depan2 la weh.Baru puas hati!

5. Yang tak soal siasat terlebih dahulu terus main tuduh2!

6. Yang tak boleh di bawa gurau(ni yg boring sgt) baru cakap gurau2 dah terasa.Tak kick langsung!

7. Yang suka mengadu sana sini! Konon-konon nak ambil hati,nak minta depends.Lantak la.

8. Yang mudah sangat percaya kat orang yang belum tentu betul! Ni kes orang bodoh.

9. Yang talam dua muka.Hari ni cakap kat si A pot pet pot pet pada si B,esok cakap kat c B pot pet pot pet pada c A(korang faham ke ek?Hehehe hentam je la)

10. Yang kuat mengumpat! Dah2 la umpat2 tu,nanti makan daging sedara sendiri kat akhirat.Na'uzubillah!

Ha! Tu je la post aku hari ni.Saje nak tambah2 blog archieve aku.Sekaligus menyatakan isi hati yang membara.Lalalala.Lepas ni aku nak sleepwalking..Eh! Salah..Nak buat blogwalking sambil layan lagu raya.Wahahaha.Yahuuuuuu! 10 hari lagi kite nak raya.Sesungguhnya ini adalah 10 malam terakhir.Sama2 la buat kebaikan.Ok daaaaa....


3 comments:

Intan said...

Intan intan..ingatkan "benci" kat siapa tadi. Rupe-rupenya dok nak tambah "archive"...ekeke.

Jap je kan, dah nak raya...hu hu.

Intan said...
This comment has been removed by the author.
Intan@mama Hadif-Brunei said...

Eheh,tu la kn kak intan.Mcm suspen jek n3 ni.Hehe.Ye la,cptnye ramadan berlalu.Persiapan raya pun lum settle lagi.Huhu

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.