Pages

My 3H

My 3H

Tuesday, October 20, 2009

Comotnyeeee

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
mama,plz janganlah snap pic hadif yang comot ni,malu la kawan2 tengok


Aduh anak siapa la ni ..comotnyee molot dan pipi..haha.Hadif kenapa comot?owhhh anak mama ni baru habis makan roti milna laa,perisa epal.syedap tuu..dah tak hensem anak mama ni kalau comot2 macam ni.ehehe.Takpe2 bukan tak dapat cuci kan sayang...

Tiap2 petang sebelum mandi ni la rutin harian hadif..mamam roti milna setengah keping.Tu pun macam tak cukup je,dah habis hadif macam tercari2 lagi roti tu.Konon2 roti tu dah hilang.Padahal dah masuk dalam perut pun.Kejap je hadif habiskan roti tu tau,ye la sebab anak mama kan dah ada gigi..dah dapat bite roti tu.Dulu before ada gigi,siap tersedak lagi sebab main telan terus.huhu.Malas mama nak bagi 1 keping,sebab mama rasa roti tu terlalu manis.

Image Hosted by ImageShack.us
dah habis mamam roti mesti minum air suam tau


Tengok la hadif sekarang dah tak berapa bam2 lagi kan.Badan dia dah susut sikit,sebab beberapa hari yang lepas kurang sangat menyusu.Susu sebanyak 180ml tu susah nak habis.Siap menangis lagi kalau sua botol ke mulutnye.Kadang sampai buang,sayangkan..Orang cakap sebab alih bulan.Ye la budak dah lasak.huhu.

Hadif dah pandai panjat tau.kemarin hadif dah boleh berdiri,paut kat palang tepi playpen dia.Konon2 mama nak hadif selamat setelah dudukkan dalam tu,tengok2 lain pulak jadinya.Nasib baik mama ada masa tu.kalau tak,maunye hadif terjatuh.Jangan la cayang..tinggi tu.Noty anak mama sekarang ni.Alamatnye dah sampai masa untuk turunkan playpen hadif tu.Tapi nanti mama rasa sedih la pulak kan,ye la hadif kan tido dalam tu.Nanti mama tak dapat nak tengok2 hadif tengah2 malam.Sebab mama kan tido atas katil,nanti hadif jadi rendah dari mama.huhu.lain kali je la kite turunkan ye.

Yang peliknye kalau kat rumah nenek hadif(mak aku) hadif macam budak baik je.Sopan je,behave sungguh..Takdak la panjat2,langgar2 walker,golek2 katil,jerit2,lompat2..hairan tul huhu..Tapi bagus gak anak mama ni,tak nak tengok kan perangai sebenar tu kat orang kan.eheh..

Image Hosted by ImageShack.us
aduh..hadif rasa letih la mama pegang botol ni

Image Hosted by ImageShack.us
haaa..macam ni baru syiok,relax tul rasanye..boleh hadif minum sambil tengok Barney


Semenjak 2,3 hari ni alhamdulilah selera menyusu hadif dah pulih macam biasa.Tiap kali bancuh gerenti habis.Agaknye hadif ni ikut musim kut,selalu macam tu la.Lepas jek musim tak mau nyusu tu,hadif akan kuat menyusu lak.Macam tadi aku sengaja bancuh susu dia 200ml..kejap je hadif habiskan.Macam tu la sayang ,susu kan penting.Tu semua untuk pertumbuhan tulang dan gigi.Nanti cepat jalan,boleh kite main kejar2 kan cayang(ye la tu,pakai walker pun aku dah tak tekejar rasanye) hahahehe.


No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.