Pages

My 3H

My 3H

Monday, October 26, 2009

Mr.gigi Hadif

Kali ni aku nak tayangkan lak mr.gigi hadif yang setakat ni baru ada 4 btg.hehe.tak sabarnye nak tengok gigi yang seterusnye,bila lah agaknya nak muncul ek.
Mr.gigi hadif ni amatlah kuat menggigit.huhu.sakit sangat sampai mama dia ni menjerit dan anakku itu selamba je ketawa tersengih.huhu.sabar aje lah...

mr.gigi atas yg kelihatan ala2 gigi spongebob huhuhu



mr.gigi bawah yg kelihatannya comel2 hehehe


Nanti kalau gigi hadif dah habis tumbuh boleh la hadif makan apa yg mama n abah makan.hadif bite la sepuas hati,janji tak bite jari mama.hehe.lagi satu tak leh banyak makan benda2 yg manis tau.nanti gigi rosak kurang encem la cayang... Hehe.

4 comments:

Rizziela said...

bestnya dah tumbuh gigi...

Haziq baru ada sebatang gigi

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Memang best kak ziela,yg tak bestnye kalau kite digigit.hehe.

Haziq tu kire cepat gak kn tumbuh gigi.mcm hadif lambat ler,8 bln lebih bru tumbuh.tapi sekali tumbuh terus cepat sampai 4 btg.skrg ni sntiasa belek2 kut2 ada lagi yg nak menjelma.hehe

Intan said...

Ha ha...sama ngan arissa. Tang gigi atas beso dan gigi bawah kecik2...

Makin montel comel lah hadif skrg nie :)

**Nae/Naz** said...

hihi hadif leh geng harraz...gigi jarang kt tgh...hikhik...tp gigi bawah tu kalau geget mmg bisa!!

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.