Pages

My 3H

My 3H

Friday, December 25, 2009

Baby Koala

ee..eehh..apa ni nenek..hadif takot la.apasal tinggi sangat ni,amboi nini laki gelakkan hadif la pulak


wahh..sonok gak panjat2 pokok ni..toleh kiri~toleh kanan..


Hehe kesian anak mama ni,nini laki(atuk) la ni punye kerja suruh hadif panjat pokok mata kucing(pokok je buah takde,tak mau tumbuh2 dari dulu hehe)..tengok la hadif,mcm gayat je.maklum le,first tym panjat pokok.dah macam koala dh hadif ni duk peluk dahan pokok tu.hehe.

Pokok ni berdepanan ngan rumah nenek hadif.nenek hadif yg tanam dulu masa mama kecik2.dah tinggi pun.tengok la cucu dia dh jadi sasaran.haha.tunggu la hadif dh pandai panjat nanti gerenti pokok tu tempat hadif praktis panjat memanjat.bukan peluk dahan mcm tu..tu dh serupa macam koala la sayang...ehehe.

Nenek hadif lah tu yg duk gelar hadif koala,kekadang panda..sebab dlu hadif montel,tembam..mata lak besar n bulat.haha.kn dh ada gelaran..
Takpe la syg,kecik2 ni boleh la kene gelar apa ke..comei gak kan..jgn melekat sampai ke besar,sudah..hehe..

2 comments:

Rizziela said...

wah! dah ikut jejak Haziq....pandai panjat pokok

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Hehe tu la.tapi abg hadif ni takut2 jek..tak berani lagi.gayat kut.ehehe..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.