Pages

My 3H

My 3H

Thursday, December 17, 2009

Masuk bakul




Hehehe ni la akibatnye buat budak yg tak reti nak duduk diam.mama nak lipat baju pun tak senang,mana taknye baju yg dh siap lipat n susun.hadif tarik2,robohkan semule.geram sgt kat hadif.

Mama apalagi,baju2 yg ada dalam bakul mama keluarkan.then masukkan hadif dlm tu,nasib baik bakul tu besar.muat2 hadif dlm tu.mama ingatkan hadif akan nangis,tapi sebaliknye hadif laaagii suka..siap sengih2 gelak2 lagi dlm tu.

So mama pun,ambil la peluang siapkan kerja melipat.hadif lak duk diam dlm bakul tu sambil tengok kartun.hehe.bagus gak idea mama tu kan.
Hadif sekarang ni dh makin lasak,menjadi2 perangai noty boi tu.dh pandai paut n berdiri kat sofa,lepas tu berani lak nak lepas tangan.huhu.bahaya la kalau biar hadif sorang2.maunye hadif jatuh,benjol pale hadif nanti.huhu tapi tu la,anak2 yg dlm lingkungan umur mcm ni memang kene la jatuh n bangun.kalau tak diorang takkan berani mencuba.

Beberapa minggu lagi hadif dh nak setahun kn.mama tak sabar n teruja sgt nak tengok 1st step hadif berjalan.mama nak mama n abah org pertama yg tengok langkah hadif nanti.hehe.kalau lambat pun takpe la,sebab abah hadif pun dulu jenis lambat gak nak berjalan.abah hadif dulu bergerak ngan mengesot gune tangan n punggung.oppps....hmm..psssttt..hadif jgn bgtau abah tau yg mama bocorkan rahsia abah ni.muahahaha.

2 comments:

Rizziela said...

baik plak duduk dlm bakul tu...

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tu la kak ziela..hehe,dia tak nangis pun.elok je.sonok kut duk dlm tu.

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.