Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, December 2, 2009

Sedapnye Hadif tidur








Tengok la gaya hadif tido sekarang ni,kalau dulu tido ngan gaya telentang n mengiring.sekarang dah suke gaya niarap siap angkat bontot lagi.hehe.

Kalau tym abah pi keje malam,hadif akan tido ngan mama.kalau abah ada,hadif tido kat playpen kesayangan hadif tu.kalau kat playpen hadif melasak tido,takpe.mama tak kisah.hadif pasti selamat.tapi kalau tido sekatil ngan mama,tiap masa mama terbangun sebab hadif tido lasak sangat kekadang sampai berpindah kat bawah kaki mama,huhu.kalau mama lambat sedar sure hadif jatuh.mama tak mau la hadif jatuh lagi,dulu dah pernah.masa tu mama tak tau pun hadif dah pandai bergolek2.mama tinggal kejap,hadif dah ada kat bawah lantai.kesian hadif.nasib baik tak pape.

Bangun tido lak sekarang ni tak menentu,kdg hadif bangun awal kadang akhir.kalau dh bangun awal tu,memang mama dan abah jadi mangsa.hadif jerit2 nak keluar dari playpen.dah keluar terus kacau mama dan abah tido.korek2 mata,korek hidung ngan mulut.huhu.teruk tul.tak puas lagi,hadif tarik lak rambut mama.lepas tu pukul2 badan.kekadang mama sengaja tak layan,tengok2 hadif dh tido semula sebelah mama.rasa sayu lak tengok hadif tido,terus mama cium2 muke hadif.

nanti dah besar kalau hadif baca blog mama ni,tentu hadif senyum2 baca tentang perangai hadif ni kan.hehe.hadif akan tau betapa sayangnya mama n abah kat hadif.hadif lah putera sulung,pengikat kasih mama dan abah.begitu gak ngan bakal adik hadif nanti.

Mwahz mama sayang anak2 mama....

4 comments:

Intan said...

Best nya dia tido...nyenyak sekali :)

Kan Intan, one day hopefully bila diorang baca blog nie balik...diorang akan tau betapa kasih dan sayang nya kita pada mereka sejak dlm kandungan lagi.

Rizziela said...

Wah Hadif...
tido pun bergaya...
Haziq masih terkawal...sebab dia berbantalkan lengan bila tido dgn mummy dia

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Betul tu kak intan,agree sgt.moga2 1 hari nanti bile diorg dh besar blog ni masih kekal isinya n diorg dpt bca cerita yg ada kat dlm ni.
Biar diorg tau betapa sygnya kite pd diorg,smpai buat diary kat internet lgi.hehe.

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tu la kak ziela,hadif tido memang byk gaya.susah nak kawal dia.
Syoknyer haziq nak tido kat lengan.hadif jgn harapla,sure ngamuk kalau kite peluk.dia lebih suke tido berlepas.huhu.tak dpt nak bermanje2.

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.