Pages

My 3H

My 3H

Friday, January 1, 2010

HaPpY nEw YeAr 2o1o!!







Di kesempatan ni aku nak gak ucapkan hepi new year to u ol..dh pun menjangkau ke 01.01.10 hari ini.alhamdulilah...
Ni bermakne anak aku pun akan menjangkau ke usia 1 tahun pd 3hb 1 ni.huhu.tak terasa waktu ni cepat tul berlalu kan.

Tahun baru ni lak jatuh pada hari jumaat,iaitu penghulu segala hari.sama2 lah kita berdoa agar di tahun baru ini membawa seribu keberkatan,kerahmatan dan kebahagiaan buat kite semua.

Apa azam korang ek?hmm.aku pun tak tau.azam tu takde kut.yg ada cuma harapan.semoga hadif membesar ngan sehat,jd anak yg soleh serta pintar dan anak dlm kandunganku ini sehat,sempurna dan selamat dilahirkan kedunia.semoga perkahwinan yg dibina ini gak kekal ke akhir hayat.berbahagia selalu di samping suamiku yg tercinta....

Once again...HAPPY NEW YEAR 2010 TO OL!!

3 comments:

Jiey^Mien said...

happy new year intan!

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Hepi new year gak jiey ;D

Rizziela said...

happy new year...

kejap ajer Hadif dah nak masuk setahun...lagi 2 hari ajer lagi

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.