Pages

My 3H

My 3H

Monday, February 15, 2010

Hadif kidnap kopok mama

Amboi2 hadif bukan main lagi cilok kopok mama ek..tengok la tu buat dunno je ngan mama yg tengah bz snap2 pic dia.hadif skarang dh makin banyak akal la.ntah macam ne leh mama sampai tak sedar yg hadif dh kidnap kopok mama tu.agaknya mama kusyuk tengok tv kut masa tu.

Petang2 biasa la mama having snack ringan.buat kunyah2 mulut.sekarang dh ada kawan dh join mama mkn snack kn.sampai tak minta izin lagi.haha.tanpa mama sedari, hadif elok je duduk depan tv mamam kopok tu.siap beterabur lagi kat lantai.nasib baik mama cepat tengok terus rampas(after snap pic2 yg hadif tak sedari la) tak elok la hadif makan kopok banyak2 kan,hadif masih kecik.nanti perut meragam kan susah, tapi yg kat tangan hadif tu mama tak berani nak rampas.so biar je la hadif mamam kopok tu.kang kalau mama rampas conform hadif melalak satu rumah.tak suke,tak suke...huhuhu..

Jom la tengok pic2 candid ni.tekun nyer hadif mamam kopok.sedap la tu kan...ye la baru pernah rase.hihi.

sampai berterabur lagi kopok2 tu kat lantai


makan lagi,buat tak tau je mama ambik gambar


korang tengok la ni,tak cukup tangan kanan,tangan kiri pun ikut sekali


seorang budak yang tamak..hihi..kusyuk tul selamba je mamam sambil tengok tv



2 comments:

Rizziela said...

Bestnya Hadif makan keropok.....

Jangan makan banyak-banyak ...nanti sakit perut

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Hehe..tu la,memang tak bagi makan byk.keropok tu masam sebab perisa tomato kan.tak elok utk dia.

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.