Pages

My 3H

My 3H

Tuesday, March 16, 2010

Chef Hadif

tuan2 dan puan2 semua,jgn lupa masukkan serbuk lada sulah ye


kemudian gaul hingga sebati..maaf ye puan2 chef tak pakai baju.lepas masak nanti terus mandi,kn panas ni puan2.harap maklum ye..


dah siap semua,boleh hidang dan makan bersama..eh,apasal kosong je ni?..laa mama ngan abah dh ngap semua.licin..licin..


Salam ol..perkenalkan chef hadif kite yg tengah sibok menyiapkan masakan.tengok la masak sakan tu,sampai tak berbaju.sebab awal2 pagi lagi dah berpeloh,aktif sgt la tu kejar sana kejar sini.mama yg tengok pun dah letih.

Macam ni la kalau abah dia tak kerja,selalu tym wekend dan sekarang ni lak abah hadif ambik cuti tahunan selama 2 minggu.seronok sangat2.mama relax je..sebab hari2 abah tolong kemas dapur,buat breakfast lepas tu mandikan anak bujang dia.alhamdulilah,ringan la sikit keje mama kan.mama juz kemas rumah,cuci baju ngan memasak je..alangkah seronoknye mcm tu selalu kan.tapi tak leh la kan,sebab kerja abah lagi penting nak sara mama,hadif n bakal adik.so mama juz relax tym2 abah cuti ni je la.ambik peluang keemasan,boleh la mama manjakan badan mama yg dh makin sarat ni.huhu.

Pagi tadi lak kite terlewat bangun,sebab mlm tadi tidor lewat tengok movie.dah bangun tu lapar tahap maxima,huh dasyat tul.terus abah hadif zoom ke dapur.buat roti paun bakar,telur rebus ngan numan panas.hadif pun join sekali.terus la jadi chef yg kurang sopan,ada ke chef pakai pampers je? Hihi..hadif memang pantang nampak sudu n mangkuk.memang automatik jadi chef.alahai,kalau gegurl boleh gak mama n abah belikan mainan masak2.hadif kan boboi,tak leh laa..tapi tak salah gak kan kalau nak jd tukang masak bertauliah.untung2 jd chef wan.wah..boleh bawa mama ngan abah melancong ke seluruh negara.hikhik.dah la mama hadif,tak sudah2nya nak berangan.apa2 pun mama tak kisah hadif nak jadi apa nanti.yg penting kerjaya yg sempurna,yg boleh menjamin masa depan n paling utama hadif senang ngan pilihan sendiri.amin...

4 comments:

Rizziela said...

Mesti chef Hadif masak lebih sedap berbanding mama dia kan :D

Intan said...

Kalo hadif ikut jejak chef wan....fuuuhhhh ibu dan ayah dia lah org yg paling HAPPY!

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Kak ziela: hihihi,cnform sedap! Sbb dh berlatih jd chef dari kecik kn.ehe..

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Kak intan: betul2x.. Kalau betul jd mcm chef wan,memang berbaloi2 lh intan ngan huby bgi hadif main sudu n pinggan tu.hehe..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.