Pages

My 3H

My 3H

Friday, March 26, 2010

Cuti

Hohoho..blog aku dh lama tak update.dah 1 minggu..ni semua sebab huby cuti,so aku pun 'mencutikan' diri gak untuk berblogging.ye la dh suami cuti tu apa lagi,memang tak betah pun stay kat rumah.hari2 ada je planning nak gi mana.tapi tak de la pergi keluar negeri ke apa.jln2 kat sini je.ada la jugak shopping brg2 untuk baby.nanti la aku buat entry pasal tu ok..

Ni nak cite la pasal aktiviti kite anak beranak hari rabu lepas.hari tu kn payday,awal 24hb.sebab kat sini buat closing account tiap2 tahun pd bulan march.so kite pun pi ke Mall,gadong.akhir gak kite bertolak dah jam 4ptg.sebab hadif tido lama ptg tu.tujuan asal nak byr bil astro.dh selesai tu,terus la pi mamam kat food court sana.aku order spaghetti jollibee je,hadif mcm selalu la mamam french fries.huby lak kunun2 on diet,so makan 1 burger(ni pun kire berat apa haha) n rojak.

Dah siap makan,kite gi lak kat fun arcade.tak jauh je ngan food court tu.memula kite biar je hadif main kat merry go round.khas utk budak2.suke sgt dia,sampai tak mau nak angkat.main kat situ sampai 2 round.aku ngan huby sampai pening tengok benda tu pusing2.so nak tak nak,angkat gak la ngan pakse.

syok sgt le tu..tambah2 lak ada awek comel kat depan.hehehe..


Then huby pun ajak karaoke kat karaoke box.1 token utk 1 lagu.best gak.melalak giler pun takpe,orang tak dgr pun.sound system pun boleh tahan.tapi sempit sgt laa,hadif sampai tak tau nak gerak kat mana.haha.dia mcm blur je diri tegak kat situ,tercengang tengok abah dia nyanyi2.lepas tu siap ketuk2 pintu lagi mcm nak keluar.aku pun rasa nak lemas je teperap dalam tu.huhu.cane la anak2 muda tahan duk kat situ lama2 sampai berjam.kalau aku boleh tekrim otak.

masih dlm pencarian lagu yg best nak dinyanyikan..nampak tak tgn hadif yg sibok nak tekan2 gak tu..haha..abah dia smpai jenuh nak klik mana 1,sbb hadif pun dh join klik2 button


ewah cik abang.. Penuh emosi nampak..lantak je la org tak dengar pun sora best cik abang tu..


hadif dh tarik2 seluar abah dia,so terpaksa la cik huby hilang gaya.nyanyi sambil dukung anak hokeyy..


Kite tak lama pun kat karaoke box tu.1 lagu je,token masih ada.so bawak le hadif main lagi.dah habis tu,terus pi kat basement floor.plan asal nak shopping brg dapur kat sana.sekali tengok harga kat sana jauh sgt ngan brg2 kat milimewah,tempat kite selalu.so tak jadi la shoping kat situ.cancel la jawabnye,kite sempat beli buah2 je kat situ.lepas tu terus zoom ke Milimewah Lambak,dekat je ngan rumah kite.sampai rumah pun tak lewat sgt,jam 9.30 dah sampai.

Note: tym aku update post ni sbnrnya aku tgh menderita sakit gusi.huhu.sakit giler! Ni akibat tergigit makanan keras ptg td,slh landing terus tergigit gusi yg hujung.uwaaaaa...berdenyut2 gusi haku ni.huby buat lawak pun aku dh tak peduli lagi...cepat2 la sembuh,tak tahan dah ni.nak tido pun tak selesa.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.