Pages

My 3H

My 3H

Thursday, March 11, 2010

Hadif n lollipop

Kalau dh namanya budak2,memang tak lepas dari gemarkan makanan yg manis2 kan.tu la yg berlaku pada anak aku ni.pantang nampak benda yg menarik,mula lah nak dekat2 manje2.buat muke seposen lak tu.pintar sungguh kamu anak.

Aku lak mengandung kali ni sangat gemar akan benda yg manis2..hoho jangan kene kencing manis sudah! Mintak dijauhkan.petang kemarin,aku teliur benar nak makan lolipop.apa ke pelik tu? Bak kata huby haish mcm budak2..aku menjawab le,dah namanye kat dalam perut ni ada budak,nak buat camne.muahaha.alasan tak logik tul mama hadif ni kan.

Petang tu,aku pun makan la lolipop sambil2 ber fb dan blogwalking.mule2 hadif buat de je,tak perasan kut apa yg mama dia tengah makan sbb nampak tangkai je.bila aku dh keluarkan lolipop tu,baru dia nampak teruja.siap tersengih lagi.harus lah aku yg berhati mulia ni kesian tengok dia duk jelir2 lidah,kunun2 aku bagi dia hisap.aku pun bagi la lolipop yg sememangnya sudah mengecil.
Korang tengok la gelagat hadif ngan lolipop dia tu.memang sangat keasyikkan sampai tak pandang orang pun.

mama dah bagi chance,harus lah di manfaatkan sehabis2nya ye kawan2


usah hiraukan mama yg tengah sibok snap2 pic,daku dh tak peduli yg penting ku merasa betapa manisnya benda ni


yg ni lak daku terpaksa lari jauh...mama dh nak rampas benda manis ni dari tanganku.tidakkkkkk!


Heh,memandai je mama hadif ni buat caption mcm tu.ahaha..dah2 hadif peluang tu takkan ku ulangi selalu ok.sekali sekala tu boleh la.buat hilang kempunan je.tak nak la gigi hadif nanti cepat reput,walaupun masih gigi susu.tapi kata orang,lebih baik cegah dari awal ni kan.

Note: Hadif dah mula belajar gosok gigi tau.aku n huby dh beli dari hari tu lagi.. Bak kata pepapah...'melentur buluh biarlah dari rebungnya '

2 comments:

Rizziela said...

Comelnya bontot hadiff sambil berjalan..cute sangat..

tak baik tau kecik-kecik makan lolipop..lain kali bagi kat anti sikit..baru baik :D

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Wahaha kak ziela,tu kes diapers dia dh berat tu yg bontot mcm bontot itik sampai jln pun tegedik2.hehehe.
Ok aunti ziela,next tym hadif kasi aunty k.sharing is caring ;)

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.