Pages

My 3H

My 3H

Thursday, April 29, 2010

Mengubat kerinduan

ciuman kerinduan dari seorang ayah,sampai tak nyempat2 lagi nak tukar baju.terus dukung anak tu..uhuhu..


cayangggg anak abah....


mata bertentang mata..hadif mcm tak caya je abah ada kat depan mata..ehehe


Alhamdulilah abah hadif dh pun balik rumah petang kemarin..eksais angkatan tentera diraja Brunei dh pun di tamatkan kemarin.hepinyerrr....huhu 2 minggu tu mcm dh berbulan2 rasanya tanpa huby..

Hadif lagi laaa rindu... Sampai tak nak berlepas langsung ngan abah.takut kene tinggal lagi le tu..sampai mama takde chance nak manja2 ngan abah.hikhikhikhik...abah tidor ptg tu pun dia langsung tak nak berenggang siap tunggu abah dia bangun lagi.lepas tu ulang kali duk kish2 abah dia.hehe..hadif..hadif.. Memang anak abah,sampai mama jelez tau..erkk..jelez kat hadif ke jelez kat abah ye...hihihihi

Mlm tadi pun sama gak,hadif tidor kat lengan abah..angkat kat katil dia pun boleh tersedar lagi.terus bangun dlm keadaan tidur tu,pindah balik kat abah dia.hehe..lawak tul anak mama sorang ni..

Nasib la abah dia turun keje pagi td dia tak sedar.kalau tak sure melalak nak ikut abah.huhu..

1 comment:

Lynn Nasir said...

alolololo..harunya anak2 yg kena tinggal ni kan, rindu la dia. nasib dia ingat lg abah dia ^^

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.