Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, April 7, 2010

Pantang nampak

Apa yg pantang nampak tu?? Hihihi.. Mcm suspen je..ni nak cete pasal anak mama sorang ni laa.. Hadif sekarang ni memang pantang nampak camera,tak kire la camera hp ke,digital ke..nikon ke..dslr ke..eh? Bila masa lak..hehe..berangan je mama hadif ni..ahaha..

Ni kisah semalam la..mama kunun2 nak snap gambo hadif yg tgh baring santai2 sambil minum susu..sebab nampak lawak lak tengok dia baring ngan kaki dua2 naik atas..dh mcm anak panda je mama tengok..
Sekali dia dh nampak flash camera..huhu..meh tengok apa dia buat...

tym mula2 mama snap,elok je kan baring2 minum susu dpn tv tu..kaki dua2 naik atas,siap goyang2 lagi.. Mama letak kat bantal,alih2 lantai gak jd tempat favorit..hadif..hadif..


haa.. Ni tym dh nampak flash camera mama..mama dh terkantoi..hihihi..."eh...mama nak snap gambar hadif ke mama?"


"laaa..apasal tak bagitau hadif awal2 boleh buat pose mcm ni" haaa ni mimik muke yg hadif paling suka buat kalau kite snap pic dia..hahaha..


Dan seterusnya.......... Hadif bangun..... Berjalan dekat mama.....lepas tu.............
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Tadaaaaaa.... Terus buat mimik muke mcm tadi,tapi yg ni paling dasyatttt..wahaha..siap tutup mata,mulut tu hampir nak tutup lobang hidung lagi..alahai hadif2... Gelagat kamu memang penghibur hati mama dan abah..mmmuahz.. Syg sgt kat hadif.. Dh besar jgn buat mcm ni ye sayang,tak macho la...ehehehe..




2 comments:

uzzeh said...

huhu sgt kiutla hadif wat muke mcm nie..

Rizziela said...

memang cutelah hadiff ni...pandai sungguh dia buat mimik muka

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.