Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, May 19, 2010

26 tahun dah...

Alhamdulilah tanggal 17 mei yg lepas usiaku dh pun menjangkau ke 26 tahun.huhu.dh semakin tua ku rasakan..apa2 pun kita tengok je la pic2 kat bwh ni ye,serta captionnya sekali,ringkas je *kes malas nak celoteh pjg* ekeke..(update gune hp,space tak byk uhuhu)

surprise oreo chocolate cake dari huby tercinta..




tiup lilin dulu..


acara potong kek,hadif mcm blur je..ehe


ermmm..cedapnyee..


seisi mkn kek


Antara hadiah2 yg ku terima.. Handbag guess 4rm huby,beg 4rm mak su,towel bath 4rm adik aku n brooch 4rm kakak aku.tq ol..really2 luv it! Tak sangka dpt.ehe..







5 comments:

Rizziela said...

Selamat Ulang Tahun Intan. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & bahagia selalu

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tq so much kak ziela.. Amin ya rabbal al-amin d atas doa2 nya.. ;)

Ain said...

HEPI BESDAY INTAN.. next year ada 2 org la yg tukang tiup lilin.. hihi..
semoga pjg umur, mrh rezeki & sentiasa di bawah lindunganNya

Noy said...

muda masih tu,ling...
happy bday,k...enjoy ur blissful day

mummyar said...

epi belated bday intan...moga panjang umur dan bahagia selalu ye.....intan dh amik award friendship kt blog ke?

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.