Pages

My 3H

My 3H

Thursday, May 13, 2010

Hadif ngan getah seluar

tengah kusyuk meng'ulit' getah seluar abah dia,yg berjaya di selongkar dari bakul baju yg nak di cuci..lucu sungguh tabiat kamu wahai anak..


Apa hadif buat ngan getah seluar? Haaa.. Tengok je gambar pun dh boleh teka.hadif memang tak leh jauh ngan getah seluar..once je puting dh lekat kat mulut atau tym minum susu.sure tangan terus cari getah.tak kire la kat seluar mana,yg dia pakai atau seluar yg dia boleh capai.selalu jd mangsa seluar abah dia la.sampai sanggup selongkar bakul baju..sebab getah kat seluar abah dia besar,lebih sedap nak pegang kot.huhu.

Pelik tul 'ulit'(org brunei panggil ulit) anak aku kan.anak orang biasa pegang bantal bucuk atau selimut.tapi hadif pegang getah seluar.huhuhu.dah lama dh tabiat ni,sedari usia dia dah jangkau 1 tahun..memula tengok memang tak perasan pun.lelama makin terserlah.sebab tiap kali dia nyotnyot puting dan minum susu sure tangan dia pegang getah seluar yg dia pakai.hadif gemar gosok mende zigzag(tak tau nak sebut apa haha,yg mcm kedut2) kat getah tu.makin besar jahitan zigzag tu lagi dia suka.kekadang sambil jalan tangan tak lepas pegang kat tepi2 getah seluar.mcm gaya koboi pegang pistol kat poket tu.ahaha..

Alahai hadif..dari mana la timbul tabiat awak tu.takde pun sapa2 dlm family kite yg pegang getah mcm tu.awak sorang je yg mama pernah tengok..harap2 tabiat 'ulit' getah tu tak sampai ke besar ye sayang..nanti org tengok tak encem laa..tak macho kan.ehehe..

sampai tertidor pegang getah seluar abah dia..tak nak lepas tu..adoyaii..


4 comments:

Rizziela said...

cute sangatlah hadif ni..

ada plak hobi baru dia

noy said...

cute jua...seluar lagi tu....:)

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tu la kak ziela..ehe..lain benar hobi dia tu..uhuhu

Noy..au lain2an bh d ulitnya ehe..adakah gatah..

Okid said...

hahha..lawak laa hadif nie...dh nk jd abg nie..mcm2 tabiat eik...;-)

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.