Pages

My 3H

My 3H

Thursday, June 10, 2010

Bizi + Hadif demam :(

Dh lama tak update blog..dh 1 minggu..huhu..sebab minggu lepas adalah minggu yg sgt2 bizi dgn majlis berbedak,pernikahan dan persandingan adik aku yg ke empat..alhamdulilah semuanya berjalan ngan lancar seperti yg ditetapkan..dh selamat pun bergelar isteri orang..semoga kalian kekal bahagia ke akhir hayat serta dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah amin.......

Kali ni baru lah dpt update blog..tambah2 lak aku memang tak dpt tidor lagi..aku risau sgt2 :( anakku hadif demam..padahal petang tadi ok je..sebenarnya start petang kemarin dh demam tapi on off..panas main2..tu pun tak berapa panas..tapi tetibe je mlm ni..panas dia makin kuat..terus amik digital thermometer,letak kat bwh lengan dia..tengok2 38.3 degree! Punya la paniknya aku,terus bgi paracetemol..dan lap2 badan dia ngan tuala basah..aku ngantok tapi tak dpt nak lelapkan mata,tgn aku sntiasa meraba bdn hadif..still panas tapi dh kurang sikit..moga makin hilang panasnya...

Yg buat aku tak sedar bdn hadif panas ni sebab dia aktif mcm biasa,takde pun tunjukkan yg dia demam.kalau selalu dia akan merengek je,lepas tu tak nak jauh dari kite..tu yg abah dia pun heran,smpai cakap hadif ni demam nak berakal kot sebab dh nak dpt adik.ehe..harap2 mcm tu la..risau tul ngan anak yg demam ni..kalau boleh biarlah demam tu pass je kat aku..huhuhu..

wahai demam pergi la dikau jauh2...sayu je tengok hadif tidor dlm keadaan demam,sampai tak sedar aku mengalirkan airmata..sedihhhh seh...:'( cepat baik ye syg. . . . .


Note: alhamdulilah adik hadif kat dlm perut ni dah tak songsang..scan minggu lepas elok je kepala dia dh kat bawah..cume masalah placenta previa masih ada..so minggu dpn,kene check up kat hospital besar..
So far baby sihat..doc cakap anggaran berat dia dah nak cecah 2.6kg..baru 35 weeks tu..huhu..hadif dulu lahir cukup bulan 2.4kg jek...
Bersalin normal atau czer belum conform lagi..so kene tunggu je laaa..moga minggu depan ketemu jawapan....dah tak sbr nak jumpe adik hadif..ehehe..

6 comments:

KINA said...

siannya kalau anak demam kan..kita yang sedih..

Ain said...

cepat2 sihat yer hadif... buat Intan, semoga dapat bersalin normal n selamat semuanya yer..

Rizziela said...

Kesiannyer Hadif demam..

Semoga Hadif sayang cepat sembuh yer..anak demam...mamanya yg tak cukup tido kan? risau ajer pasal anak

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tul tu kina..sedih sgt..intan pagi tdi smpai menangis tengok hadif merengek,pns tul bdn dia..naik lagi ke 38.9.. Semalaman tak tido sbb nak pantau pns dia..

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Ain: amin...tq ain..moga2 hadif cpt sehat.kesian tengok dia dlm keadaan demam ni..
Huhu..lau boleh memang nak branak normal.moga hasratku tercapai..

Intan@mama Hadif-Brunei said...

A'ah kak ziela.. Semalaman tak tidor,tgn asyik raba bdn hadif.risau panas dia naik mendadak.mcm pagi td,naik 38.9.. Hairan tul pns dia tak mau turun2,padahal dh bg ubt ikut jam..harap2 hari ni dia ok.risau tul ngan anak demam ni kn..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.