Pages

My 3H

My 3H

Saturday, July 17, 2010

Hanif dah 1 bulan

Hanif Qusyairi dah 1 bulan tau..ramai org ckp saya dah makin tembam..sebab saya kuat minum syusyu..


Alhamdulilah hari ni 17hb julai genaplah usia baby hanif ke 1 bulan..tak terasa tul kan,mcm baru je aku bersalin hari tu..mcm baru je perut aku ni di belah dan mcm baru je aku terlepas dari semua dugaan2 sewaktu lepas bersalin..tup tup dah sepurnama pun..

Ermm..cerita pasal hanif lak..alhamdulilah..dia tak la byk ragam,agak senang je nak jaga..tapi sekarang ni dh pandai ngamuk waktu tiba masa nak tido..huhu..kdg blur gak tak tau nak wat apa..hanif jenis dia lain..dia takkan tido selagi belum puas menyusu..selagi belum kenyang takdenye nak lelap..dodoi la lama mane,tak jalan gak..huhu..mcm sekarang ni dh aman pun,kalau tak memang tak terupdate blog aku ni..ni pun dia baru je lelap..setelah berperang nak tidokan dia..hmm..masih berkira2 sama ada aku patot belikan buai.sbb buai yg ada,abg hadif mseh pakai..dulu waktu abg hadif still baby senang je nak tidokan.masuk buai je terus lelap..nampak gayanye hanif pun kene masuk buai..sbb tak tahan aku nak berperang tidokn dia..tu kalau abg hadif pun meragam susah la kan.dia pun masih nak bermanja2 ngan aku..mana nak wat kerje2 rumah lagi..huhu..tengok la camne nanti..



Ni gambar hanif ngan sepupu dia Al-zukhri...mcm kembar je kan..kembar tak serupa hehe..petang tadi kitaorg lawat akak aku kat rumah dia..tak jauh pun..1 kawasan ngan rumah kite ni je.beza simpang je..akak aku baru je kuar wad tengahari tadi.so before kesana,sempat singgah kedai lagi beli hadiah for baby zukhri..tak tau nak beli apa sebab kejar masa..risau ngan hanif yg tinggal ngan abah dia dlm kereta..hadif lak aku bawak sekali.so bygkanlah mana nak pilih brg,mana nak kejar hadif..fuh sangat2 letih..jadinya aku beli 1 set baju baby ngan 1 set barangan johnson..siap je pilih terus bayar..harap2 akak aku suka la ye ngan hadiah yg tak seberapa tu..hihi..

1 comment:

Anonymous said...

The гepoгt has pгoѵen benеficiаl tо us.

It’s quіte educational anԁ уоu're simply obviously extremely educated in this field. You get opened up my personal eyes for you to varying views on this particular subject using intriquing, notable and solid content material.

Stop by my web page :: Buy codeine
Also visit my web site ... buy codeine

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.