Pages

My 3H

My 3H

Friday, July 16, 2010

Presenting Baby Zukhri

TAHNIAH buat akak aku sis Ira yg dah pun selamat melahirkan seorang baby boy pada jam 3.11 pagi tadi secara normal,seberat 2.93kg..baby Zukhri ni adalah anak yg ke empat..akak aku dah ada 3 hero dan hanya ada 1 puteri..ehehe..

Apa apa pun alhamdulilah dah selesai penantian..tak jauh la beza umur ngan baby hanif aku kan..nanti leh la beli baju sama2,leh la kite buat diorg mcm kembar..ihiksss...secara rasminya mak ngan ayah aku dah pun ada 7 orang cucu..5 lelaki,2 pompuan..nak jelas lagi 4 dari akak aku,2 dari aku n sorang dari adik aku..wah wah raya tahun ni gerenti tambah meriah..hihihi..


Ni la dia baby zukhri..full name dia Al-Zukhri Multaqeem bin Erwandy..comeikannn..(gambar kecik je sebab aku cilok dari fb akak aku yg dia simpan kat album mobile uploads)


Note: Buat my sis Ira..selamat berpantang n selamat ber'overtime' lagi yerkkk..ehehe..

6 comments:

Rizziela said...

Haniff ada genglah lepas ni kan? sama umur

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tu la kak ziela..ni sah2 dah jadi geng hanif..hehe..nanti sama2 membesar..sok2 sekolah pun sama agaknye..hihi..

Ain said...

tahniah buat akak Intan.. meriah la yer raya tahun ni dgn kehadiran 2 org baru..

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Tq ain.. A'ah confirm meriah..tambah2 lak anak aku tu yg sorang tu,kalau tahun lps kn mseh bby..tahun ni dh ada kaki,dh boleh redah sana sini..huhu..susah nk kawal tu..hehehe

ladybird said...

bby z hehe...lawa nama bnrnya tan ah sapa milih kn 2??

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Ehe au..dorg laki bini mencari sndiri toi..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.