Pages

My 3H

My 3H

Thursday, July 22, 2010

Tukang sapu yg comel

Awal pagi tadi..kerja sapu menyapu aku sangat ringan tau..sebab aku dah ada pembantu comel..tak yah bayar pun..upah susu je..hihihi...meh la tengok gaya tukang sapu aku yg comel ni..satu rumah dia sapu okay..sungguhpun begitu langsung satu habuk pun dia tak dapat...huhuhu..

ni laa dia tukang sapu comel aku..tengok la tekun tul sapu lantai tu..mama dia amik gambar pun dah tak peduli..


siap bongkok lagi nak sapu part bawah sofa tu..haha..ni la namanya budak kan diorang tiru apa yg kite selalu buat depan diorang..bijak bijak..ehe..


hmmm..tak nampak apa pun yg tukang sapu comel aku ni sapu..


try lagi sekali sorok penyapu tu bawah sofa..kali ni betul2 masuk tau..tekun tul dia buat keje kan..ish ish..


oo...ok ok..tang ni..harus la aku amik penyapu tu dari tgn dia,dia dh mula dh nak main2 batang penyapu tu..siap tebalikkan lagi..no good..kan byk habuk tu syg..


Lepas dh aku amik penyapu tu..apa lagi siap melalak la dia..sempat gak main tarik2 ngan dak hadif tu..kuat tul dia pegang..huhu..tapi aku kene tarik gak..sebab nak siapkan keje menyapu,kang tak pasal2 lak adik dia c hanif tu uwekk uwekk..kelam kabut le jawabnye nanti...ok lah..c hanif aku dh bangun tu..nak syusyu.nanti kite ceta lagi yerk....

Note: 19hb hari tu bby hanif ada buat check up kat klinik..alhamdulilah timbangan dia naik dari masa lahir 2.86kg..sekarang dah pun 4.25kg..panjang dia lak tak byk tambah..dari 54cm ke 54.5cm je..ehe..apasal naik point je tu..takpe la..as long as bby hanif sehat n sempurna dah memadai.oh ye dia kene inject gak hari tu..haiyoo..dia punye nangis tak hengat dunia..sampai hilang sora dia.sakit sgt le tu kan..huhu..cian hero kecik aku ni......

bby hanif yg tidur ngan penuh gaya..tengok la pose dia yg terbaekkkk punyaaa..hihihi..comel sgt..


3 comments:

Rizziela said...

Rajinnya Hadif..
Haniff memang ada stlye la

Mz.Ira said...

Mcm sibnr c mun2 menyapu rumah ah :p

Ain said...

rajinnyer hadif.. nnt dah besar, tlg mama btl2 yer sayang... beshnyer tgk hanif tdo..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.