Pages

My 3H

My 3H

Monday, August 23, 2010

Hadif pandai jaga adik

Nak tau tak... Hadif sekarang ni dh pandai jaga adik, dh boleh tolong aku dh..dah pandai buang pampers adik, dh pandai letak baju adik dlm bakul dan yg terbaru ni dh tau nak sumbat mulut adik ngan puting..hehe,pantang nampak puting lekap tu tanggal dari mulut si Hanif terus ber-ia ia nak sumbat balik..padahal adik dia tak nangis pun..tapi tu la punye la lama dia nak cun kan puting tu ke mulut adik siap dia pun nganga2 stress kut sebab adik dia berulang kali lepaskan puting tu.. meh tengok gelagat abg Hadif ni..dia buat step by step, aku ngan huby bantai gelak tengok kerja budak ni..hihihi..



"puting adik lepas yer meh abg tolong sumbatkan yer..nanti adik nangis bising sgt"

"tima kasih abg...pelan2 tau..jgn sampai masuk kat hidung adik.."

"ok..adik buka la mulut..aaaaaaaaaa"

"hah dah nak cun dh ni.."

"hoorayyyy..abg dh berjaya..adik jgn lepaskan lagi yer..letih arr"


Huhu mcm tak caye je dh besar dh anak sulung aku ni..rasa2 mcm baru ja lagik aku ngandungkan dia..mcm baru je lagi aku lahirkan dia (ohhh heloooo..memang masih baru hokay..baru tahun lepas..muahahaha)tup tup dh jadi abg pun..lebih2 lagi sekarang ni dia dh pandai bawak diri..kalau aku bz ngan adik dia..dia akan bantai main sorang2 kat bilik.. kekadang tu dia pandai baring sendiri depan tv kalau kebetulan masa tu tengah main kartun kegemaran dia..aku lak yg rasa kesian..tambah2 kalau Hanif meragam, lepas tu dia nak minta perhatian gak,so nak tak nak kene la aku buat 2 in 1..aku tak nak la nanti dia rasa mcm aku pilih kasih, oh no no no..selagi aku mampu aku akan tetap berlaku adil pd anak2 aku..even sampai diorg dh besar nanti..insyaallah..buat Hadif n Hanif walau apa pun yg terjadi mama dan abah tetap sayang korang berdua..(wahh ada emo sikit..rasa nak nangis lak huahuahua)

2 comments:

Rizziela said...

Wah! dah pandailah Hadif...baguslah...abg yg sangat sayangkan adiknya

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

Hihi.. Makasih aunty ziela..abg Hadif dh syg kat adik, dh tak buli2 mcm dulu dh..ekeke..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.