Pages

My 3H

My 3H

Thursday, August 12, 2010

Selamat menyambut bulan Ramadhan


Terimalah kad ucapan sempena bulan ramadhan ini khas buat tatapan korang semua


Selamat berpuasa buat semua musliman dan muslimat di seluruh negara..hari ini adalah hari pertama berpuasa bagi negara Brunei..oleh kerana anak bulan tidak kelihatan..so terlambat sehari le kan dari Malaysia..apa2 pun alhamdulilah kita di beri kesempatan sekali lagi untuk menjalani ibadah puasa..semoga ibadah puasa kita di terima oleh-Nya..di bulan yg suci & mulia ini sama2 lah kita melakukan pekara2 yang baik serta hindari lah dari perbuatan yang di keji..moga puasa kita berjalan ngan lancar..amin...

* yehhaaaa..puasa pertama ni kite berbuka beramai kat rumah parents aku..semua adik beradik berkumpul kat sana..sure meriah kan..tak sabar rasanya..hehe *

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.