Pages

My 3H

My 3H

Sunday, August 29, 2010

Seluar adik pun boleh

Korang semua pun dah sedia maklum ler kan tentang tabiat Hadif yg gemar mengulit getah..kalau tak perasan boleh jenguk kat entry ini pelik tul tabiat anak aku ni kan, kalau dah puting simbat kat mulut automatik je jari dia cari getah..entah apa le sedap sangat duk ulit getah kat seluar tu..huhu..kalau dulu seluar abah ngan mama jadik mangsa, siap duduk rapat2 lagi semata2 nak pegang getah..kdg sampai aku pun susah nak gerak bila dia dah syok ulit getah seluar aku..serius wei kdg aku geli..hahaha..

Haa sekarang ni si Hanif pun dah jadi mangsa..korang phm2 je la..baby kan sudah semestinya baju di 'tuck in' so apalagi memang terpampang lah getah seluar adik dia tu..abg Hadif memang tak bagi peluang dah..memang confirm jadik mangsa ulit dia..budak yg tak tau apa2 ni apalagi duk pasrah je laa..mcm lawak je aku tengok..ye la..seluar Hanif tu kan kecik je, getah pun sure la kecik..tu pun dia selamba je buat ulit..tapi aku kene awasi gak..Hadif tu bila dah sedap mengulit memang sampai tak sedar dunia dah..aku takut kang dia tekan perut adik dia tu..pernah sekali tu sampai aku terpakse bukak seluar Hanif sebab dia dah tak mau lepas, aku bagi seluar lain dia tak nak pulak..waduh2 Hadif perangai kamu ni mcm2 laa..

Tengok le jari jemari Hadif yg lincah mengulit getah seluar adik..adik pasrah je yer..ni memang hobi abg kamu..sok sok tak tau lak Hanif nak ulit apa..jgn buat menda yg sama sudah..hihihi..

Apasal adik gelak tu..geli yer abg duk kuis2 getah kat pinggang tu atau Hanif gelakkan perangai pelik abg tu yer..hihi..comel anak2 mama ni..



3 comments:

Rizziela said...

memang pelik la Hadiff ni.... boleh aler ek...asalkan getah

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

Hehehe..memang pelik tabiat Hadif tu kan..mintak2 jgn la sampai ke besar..uhuhu..

Okid said...

hahah..comei laa...klako je tabiat hadif nie...smpkan suar adik pn dia leh bantai..hahha...

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.