Pages

My 3H

My 3H

Monday, November 1, 2010

Beautiful blogger award



Tak sedar2 rupanya aku dah kene tag oleh kina..hihi.. tu la akibat mls nak buka blog..huhuhu..happynyer aku dpt award lagi..leh la aku tempek kat bwh lepas ni utk tambah koleksi.. hihihi..

ok laa. meh siapkan tag ni yer.. ada soalan2 yg perlu di jwb..hihi.. senang jer..


I. Thank the person who gave you this award

* terima kasih byk2 yer kina kerna dh sudi tag n bagi award ni..hihi


II. Tag to 15 awesome

* huhu banyaknyer.. so aku tag je la sapa2 yg ada dlm blog aku ni yer.. kalau sudi sila amik n siapkan tag ni hokeyy...

sis ira
zie fauzi
kak ziela
antz
okid
jie
g.ban
chumel
kak intan
ain
eyna
noina
kak swetsal
mummyar
kak munirah


III. Tell 7 things about yourself

* aduhh..apa ekk..hentam je la..ekekeke

- suka berkawan
- agak peramah la sikit hihi
- suka shopping brg anak2
- pantang di tuduh sesuka hati
- pagi2 layan fb
- sgt gemar kemas rumah
- seorang yg penyayang walau agak garang sikit

apasal 7 jer byk lagi nak bagitau ni..muahaha.. ;p


3 comments:

Okid said...

adui...okid kena tag ke..?okid xptt trima award nie..sbb blog ku xcantik + dh lama xupdate..hahahah....tgk laa nnt klu okid rajin update blog..okid amik tag nie eik..hikhik

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

adoii.. sapa kata tak patot.. okid pun blogger gak..kene trima award ni..jgn lupa buat ek..kalau tak intan tak nak kwn okid.. wakaka

Okid said...

adui..kna wat gak eik..?hmm...nnt2 laa..skrg mmg mls skit nk update blog sbb bila blk umah...padan layan haris je..pastu bila nk tdokan dia..ngn okid skali ttdo..hahah

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.