Pages

My 3H

My 3H

Tuesday, December 21, 2010

Bengkak gusi..sakitttt...

Huwaaaaaaa.. gusi aku bengkak.. sakit gilerr weiiii.. semalam n pagi tdi ok2 jer..tup2 menjelang tgh hari tetibe jer gusi aku ni berdenyut2.. minggu2 yg lepas aku memang ada sakit gusi ni..tapi kejap2 hilang..sekarang dtg lagik, nampak gaya gigi bongsu aku ni nak tumbuh.. dah check mcm ada gigi baru nak tumbuh.. memang sakit ke ek? kalau gigi bongsu nak tumbuh? kalau betul la, cepat2 lah kau tumbuh wahai gigi..tak tahan aku dgn rasa mcm ni..aku sampai jadi moody..asyik nak marah jer.. sian anak aku ngan laki aku jadi mangsa kemarahan.uhuhuhu...

sekarang ni rasa berdenyut tu ada kurang sikit sebab lepas telan 2 bijik panadol.tak tau ler kot krg sakit semula..jgn ler membawa ke malam yer.. susah aku nak tido nanti.. tadi dh try petua2 yg aku google.. salah satunya kumur2 ngan air garam, aku bukan takat kumur2 siap tempek lagi garam tu kat gusi yg berdenyut tu..pedih gilerrr.. lepas tu aku try lak tumbuk kayu cengkih n tempek kat gusi.. ni lagi parah.. memang nampak kecut gusi aku tu tapi rasa berdenyut tu makin kuat makin sakitttt.. sampai aku tak dapat nak bukak mulut..nak cakap pun kene ketap bibir..nasib adik aku ada kat rumah aku waktu ni..leh la dia layan c hadif tu..huhu.. moga2 tak berlarutan la bengkak gusi aku ni.. sekarang ni yg aku harapkan hanyalah telan panadol, janji sakit tu berkurang kira okay laaa tu.. kang tak pasal2 aku moodyyyy je manjang....

2 comments:

Rizziela said...

Memang sakit intan.....kena bayak bersabar ajerlah

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

betul kak ziela.. kene bawak bersabar jer.semalam suami intan dh belikan ubat sapu..harap2 ok la..tak tahan dh nak tahan sakit berdenyut ni..huhuhu

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.