Pages

My 3H

My 3H

Monday, December 13, 2010

Hadif...Hadif

Tak lain tak bukan kali ni nak cite pasal abg hadif saja jer nak update entry..kang dtg penyakit malas kang berminggu2 aku tak buat entry..hihihi.. hmmm..budak ni dah semakin byk akal.. budak lelaki la katakan..huhu.. pagi tadi mcm biasa ler aku tengah sibuk2 kemas2 dapur..ruang tamu aku dh kemas baik punya.. dh sapu2 dh kemas2 brg mainan.. sekali aku keluar dapur..hah hambik ko dia selerak balik.. habis meja2 dia sorong..hairan gak kuat tul dia sorong dua buah meja tu..patot la bingit telinga aku..tak cukup ngan meja2 tu..dia angkut sekali tool box ngan bakul taruh atas meja..alahai.. super aktif.. lepas tu siapa yg letih? mama dia ni gak.. adoii tu lum lagi dak hanif besar mau roboh rumah nanti..



tengok ler buat muke innocent lagi.. hihi


Perangai terbaru lagi tym2 aku sibuk nak suap adik dia makan bubur.. dia pun sibok gak nak suapkan..sampai ngamuk2 dia nak pegang sudu..nak tak nak kene bagi gak..Hanif lak mcm ye ye jer buka mulut..tambah la abg tu dia suke hati..haha..

nasib baik adik dia tak termuntah..muahaha..

2 comments:

Okid said...

heheh intan..sama laa ngn haris..super aktif skrg nie..bila xdpt apa2 dia akan ngamuk atau merajuk..siap golek2 atas lantai lg..ikut perangai sape ntah..kdg hilang kesaboran gak..tp bila dpk..tu anak kt gak...lgpun dia dlm proses mbeso...huhuh...

wah bgs abg hadif yer..nk suap adik nyer..abg yg baik nie..syg adik..hehhe

Okid said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.