Pages

My 3H

My 3H

Sunday, December 19, 2010

Sepupu baru aku

Representing sepupu baru aku yg lahir pada 17hb yg lepas..ni adalah anak ketiga dari uncle aku, tgh Azrin (adik mak aku)..alhamdulilah dah selamat pun mak ngah aku lahirkan baby comel ni..kulitnya putih banget..ye la dh mak ngan bapak dia pun kulit putih ala2 mat salleh..huhu adik beradik mak aku putih2..aku tak putih sebab ikut kulit ayah.. ceh apa pulak aku dah melalut ni..ehehe.. oh yer.. ini baby gurl tau..huhu jeles tul nengok org dpt baby gurl ni..dah lah cute bebenor..beray baby ni 2.36kg jek..comel kan, kurang lebih mcm berat Hadif dulu..kecik jer..

Nama baby ni lak belum tau lagi..abah dia cakap suprise..hukhukhuk nak surprise2 lagi yer..ehehe..tentu akak ngan abg dia org yg paling happy..ye la akak dia dh pun berusia 10 thn n abg dia lak dah 8 thun..bygkan lah jauh tul kan jarak diorang.. sure rumah diorang sekarang ni bertambah meriah ngan sora baby hihi.. apa2pun tahniah buat tgh Azrin n tgh Nadiah aku..buat mak ngah selamat berpantang yer..



huhu jgn tak tau..rambut baby ni kuning tau..bak rambut patung barbie..alahai.dh besar nanti gerenti cun melecun..ehehe..


beberapa jam selepas di lahirkan..sdg menikmati manisnya madu..semoga pertuturannya kelak yg baik2 belaka..aminnnn..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.