Pages

My 3H

My 3H

Monday, March 7, 2011

Comotnyeeee

Semalam aku tetibe je teringin nak mkn aiskrim.. Hoho..tengok.. Mlm2 pun mkn aiskrim..not good at all kan.. Tapi tekak ni mempunyai citarasa yg tinggi utk menikmati aiskrim yg ada kat petisejuk tu..laki aku yg beli,lantak ler..yg penting aku nak makan..wakaka.. Sedang asyik mkn terlupa lak kat c Hadif yg tetibe je muncul dpn aku..terus rengek2 nak mkn jugak.. Harus lah aku kasi.. Kang kempunan kang aku gak yg salah...

Nasib aiskrim aku tu memang dah tinggal sikit jer..so aku bagi ler dgn batang nye sekali.. Happy bukan main lagi dak tu..siap tunjuk2 lagi kat adik dia..eleh mcm ler adik dia tu tau sgt..nanti la tunggu dia besar..jawabnya ada la adegan tarik tarik aiskrim..haha.. Hadif mkn aiskrim tu mcm tak mkn pun sebab pe,dia hanya berminat nak mkn coklat yg lapisan kat luar tu jer..yg krim coklat dlm tu dia kurang sikit..tu yg aiskrim tu mencair..habis kotor baju..huhu..

Haa tengok laa gambar kat bawah ni..mcm ne la dia mkn sampai jadi comot mcm tu..sekali tengok mcm tumbuh misai dan janggut lak.. Aku gelakkan dia..dia buat muka selambe jer.. Hehe..hadif..hadif...



No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.