Pages

My 3H

My 3H

Sunday, March 20, 2011

kes ngantok



Alahai.. Bila dh ngantok.. Mcm ni la jadiknya.. Tu la aku suruh tidor ptg masa kat rumah nenek tak nak langsung.. Sebab kat sana ramai teman main.. Tu yang bila dh otw balik rumah terus terlentok kat paha abah dia..patot ler sunyi je.. mcm tu pun boleh terlena.. Bagus laa.. Gara2 tidor pada timing yg salah.. Terus mlm tu berjaga..akhir tido..siap main lompat2 lagik kat katil.. Nasib la tak kacau adik yg sedap lena.. Tambah2 lak adik skang ni batuk ngan selsema.. Kesian je tengok bila dia batok manjang sampai merah2 muke.. Huhu.. Moga2 cepat sehat yer sayang.. Nanti2 le aku citer pasal c hanif tu yer..dh 9 bulan dh dak tu.. Lagik 3 bulan masuk 1 tahun..alahai cepatnyerrr...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.