Pages

My 3H

My 3H

Saturday, May 28, 2011

Tak sabar




wahh dah lama tak hapdet, ok mls nak explain sbb per. . memang dh confirm sebab m.a.l.a.s wahaha. . ok la. . apa yg tak sbr tu. . tengok gambar kat atas, apa tu? tu adalah tiket utk menonton persembahan tattoo international pada 1hb nanti. . sempena hari jadi angkatan tentera diraja Brunei yg ke 50 tahun, iaitu jubli emas. . sebab tu di adakan besar2an, dgn mnjemput beberapa buah negeri utk mmbuat persembahan nanti. . bertempat kat indoor stadium Hassanal Bolkiah. . kenapa aku beria sgt nak tengok? haha semestinya kerana si suamiku yg turut serta mmbuat persembahan nanti, dia wakil tentera Brunei menyanyi. . bangga ler sikit kan suami buat show depan2,,ekeke. . sambil buat sokongan buat dia gak. . harap2 anak2 aku tak byk ragam nanti nasib gak mama ngan papa aku join tengok gak. ada gak teman. .

oh yaa mlm ni pulak di adakan full reharsal tatto, ramai gak yg tengok. . sebenarnya aku ada free tiket utk menonton gak mlm ni, tapi aku let go je tiket yg sebyk 4 keping tu kat sepupu2 aku, mandangkan diorg beria sgt nak tengok,tmbh lak diorg tak sempat beli tiket utk actual day nanti. .

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.