Pages

My 3H

My 3H

Monday, August 1, 2011

Ramadhan datang lagi



salam Ramadhan buat semuanya.. Alhamdulilah..kita masih d ketemukan lagi d bulan yg amat mulia ini.. Moga2 semua amalan kita di terima oleh Allah s.w.t..aminnn... Esok adalah hari pertama berpuasa bagi negara Brunei.. Tahun ni aku berpuasa dgn Hadif n Hanif yg semakin membesar..huhu.. Moga2 tahan iman lah yer..tak kuat marah2.. Hero dua org le katakan..memang byk kerenah..tapi kdg2 syok layan.. Hihi.. Tgh pikir2 apa menu sahur besok.. Encik suami request simple jer..yg penting kene ada telur dadar.. Phewww mudah n simple je tu.. Ketik jari..haha..

" Selamat berpuasa buat seluruh muslimin dan muslimat walau d mana pun berada.."

info: update simple je yer.. Maaf byk2 kalau skrang ni aku bukan lagi blogger tegar..bukan mls *ngaku je lah* tapi terbatas waktu..huhu.. Hero2 semakin lincah..kdg sampai takde masa nak jenguk blog apatah lagi nak menaip.. Tapi akan d usahakan gak menghapdate skiranya ada masa terluang..hihihi..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.