Pages

My 3H

My 3H

Monday, September 19, 2011

Hanif demam arrr :(



Alahaiii tak syok le nak update blog pasal ni, tapi nak gak update kan.. Konon nak citer mende lain sekalik dh topik lain lak.kire update on da spot ler kan. Ni pun aku update sambil tidokan dia. Aku baru je sampai rumah, tadi kat rumah mak panas dia ok2 jer tup tup aku cek panas dia baru ni dah naik 39.4 degree! Cuak giler aku terus bukak baju,bukak seluar..tinggal pampers jer,masuk ubat kat montot lepas tu lap2 badan dia ngan tuala basah.. Aduhaiii cian ank mama cepat2 la sembuh yer syg, mama tak suke ler tengok anak mama demam2 mcm ni :(

Posted via Blogaway

2 comments:

Rizziela said...

memang x lena tido kitakalau anak demam kan?

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

Huhu tul kak ziela.. Tapi mujur gak semalam panas dia berkurang..pagi ni alhamdulillah dh normal..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.