Pages

My 3H

My 3H

Friday, September 16, 2011

Letih





Alahaiii.. Tengok laa dua beradik ni letihhh yg amatt.. Oppss..tak habis2 lagi nak citer pasal raya aku ni kan..yer laa sekarang pun kiter masih dlm suasana raya kan, masih di bulan syawal.. Mode raya masih ada walau takde nyer org nak bertandang ke rumah lagi..huhu.. Apasal letih sgt nii.. Apa lagi sebab dah letih beraya tambahan lak dlm perjalanan jauh yg amat..ye laa raya pertama kn kite gi kat rumah nenek jauh nun kat daerah Tutong n Belait.. Anak2 aku pemaluuu gilerr.. Tiap rumah memang tak duk diam, tambah lak ngan sepupu2 dia semua ada..meriah sangat.. Mkn tak mkn dah tak duli dah..dah dahaga baru dtg kat mama or abah intai minuman.. Susu pun dah lari jam.. Kdg kesian gak diorg kan.. Ye la kalau lekat kat rumah memang jam tidur ,jam makan ngan jam minum susu tu teratur.. Tapi ni singgah 1 rumah tido kene kejut gak.. Masuk kereta..ngantok..tido balik..huhu.. Kalau sebulan mcm ni maunya terbantut tumbesaran anak aku.. Muahaha..

Rumah korg cane? Masih dlm mode raya tak..aku masih woo.. Mcm tak sampai hati nak hilangkan suasana raya kat rumah ni..ye laa.. Nampak smart banget rumah aku tym2 raya ni.. Ngan karpet, bunga2, ngan alas meja semua masih tersusun rapi..elok la sgt c hanif sibok nak cabut bunga nak tarik alas meja.. aduhaiii ada aku kisah.. Lantak ler..aku gigih gak susun balik..muahaha..aku sengaja buat mcm tu..biar diorg biasa ngan hiasan rumah.. So kalau dtg rumah org yg penuh ngan perabot ngan hiasan bagai diorg tak jakun le kan.. Paling2 pun nak sentuh siap tunjuk simbol nak tempik..confirm larikkk.. Haha.. Edisi kejam!


No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.