Pages

My 3H

My 3H

Friday, September 16, 2011

Makanan raya

Korang tentu banyak kuih muih atau kek yg di buat utk jamuan di hari raya kan, jgn ikut macam aku. . Malas gilerrrr,biskut2 ngan kek semua main tempah je huhu. . Yg penting sediakan pulus, tapi aku beli tak byk ler cukup2 buat hidang atas meja je.beli byk kang membazir je,ye la org sekarang jarang sgt nak mkn biskut ngan kek kan diorg lebih minat nak makan keropok, kacang2 ngan buah kering. . Aku pun mcm tu gak agaknyer dah kenyang melantak makanan berat ngan tak henti2 minum.perut pun dah makin.kembung je aku tengok.alahai bila la nak kempiskan perut ni, rasa malu je nak kuar gi jalan2. Pernah sekali aku gi kedai singgah lak kat part brg baby, selamba jer pekerja kedai tu tnya aku dah berapa bulan? Kau tak malu? Merah muka aku babe. Sabar je ler besok aku kempiskan perut aku ni jgn jeles yer. . Jgn anak dara menangis sudah ekeke apa hal lak aku dah sampai melalut ke perihal perut ni hadoiiii tak masuk topik la kan. .

Okay laaa dalam pada aku malas2 tu siap gak dua hidangan aku buat sendirik yer, tu pun kalut nak buat sambil jerit2 kat hadif ngan hanif.lantak la diorang asyik nak gadohhh huh. . Last2 aku kasi umpan makan coklat cha cha ha baru aman. Kat bwh ni la hidangan2 yg aku dpt siapkan.jgn suspen la yer makanan biasa2 jer kek vico ngan cornflakes madu pedas. . Yg senang n simple je la yg aku mampu buat lain2 takde yer.mls nak beli bahan n malas nak bikin. . Hishhh dasyat tul haku,bertuah suami aku dpt bini mcm ni wakakaka.




No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.