Pages

My 3H

My 3H

Friday, November 18, 2011

1 tahun 5 bulan dah

sapa tuuu? sape lagi kalau bukan dak Hanif Qusyairi lerr.. kemarin genap le umurnya 1 tahun 5 bulan.. huhu.. dah besar dah anak mama ni kan.. dah macam2 akal, tapiii dalam pada noty tu makin bertambah manja la pulak hanif ni.. pantang mama bangun kejap nak gi toilet pun kdg nangis nak ikot gak.. kalau tym2 kurang sehat tu lagi laa mak aii kat abah dia pun tak nak.. meraung sakan le dia.. memang susah, nak wat keje pun langsung tak leh kecuali tidooo..satu je yg mama masih tak berkenan ngan hanif ni..malas nak pegang botol susu sendirik..aduyaiii, sudah tu tak nak lak org lain pegangkan nak mama gak.. susah woo.. sampai bile nak mcm tu.. hanif kan dh besar..sebenarnya hanif pandai pun tapi tu la manja ngada2..



ni laaa dia dak yg manja terlebih nii.. feeling la tu yer jenguk jendela nak tunggu hujan.. ngehehe..

teringat lak dulu umur hadif mcm hanif ni 1 tahun 5 bulan aku tengah menghitung hari nak bersalinkan c hanif ni.. nasib laa hadif tak semanja hanif..kalau tak memang berserabut pale hotak aku ni.. alhamdulillah hadif cepat tul berdikari, pegang botol susu pun cpt dari hanif ..setahun sebulan dh boleh.. tu la agaknya penangan org yg nak beradik kan..mcm hanif ni dia rasa dia laa yg paling bongsu..setakat ni..ekeke.. kene bagi adik kot baru cpt berdikari sendirik.. muahaha.. tak mauuu ooo.. masih seriau n trauma ngan pengalaman bersalinkan c hanif ni dulu.. kluar masuk hospital, seluk besi, seluk kapas, potong benang.. aiyakkkk ngeriiii.. biar la lama dulu kali ni, rancang 3 tahun la kot.. harap2 dpt adik gegurl yer..abg2 tolong doakan mama yer..


2 comments:

Rizziela said...

dah besar dah bujang Intan tu..makin handsome plak tu

Zie Fauzi said...

lama nya tak singgah sini.. tuptup dia dah setahun lebih....

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.