Pages

My 3H

My 3H

Thursday, December 8, 2011

Da celebration

Maaf yer ni citer basi, mcm dah lama tak jenguk blog ni atas sebab2 tertentu nanti aku story mory yer..ni citer pasal celebrate anniversary kiter hari tu pada 30hb november yg lepas..Alhamdulillah atas rezki Allah semua berjalan lancar..sambutan simple jer yg penting makan..ngehehe..makan bersama anak2 tersayang..pikir punye pikir akhirnye kiter memilih nak makan makanan fresh kat Sumbangsih Mulia Beribi..okay ni 1st time kite try makan kat sini..sebab dgr sedap dan harganya pun tak mahal sangat..so jawabnyer memang best..malam tu kite order nasi putih, ikan selungsong (tak tahu nama ikan ni dlm bahasa malaysia ekeke) kiter mintak masak steam in soya soy, 1 set steamboat, sayur baby kailan masak oyster sauce ngan hidangan sampingan lak ayam dan tongkeng ayam panggang..

sebelum request masak kene tangkap ikan sendirik..haha..pilih jer size mane yg korg suke,sebab harga semua sama..besar atau kecik tetap $9.90, so memang rugi ler kan kalau dpt tangkap yg kecik..

So ni le dia hasil tangkapan encik suami aku..ikan tu siap lompat2 kat dalam net tu, aku pun siap terlompat hokayy..

Ni lak hidangan steamboat kiter malam tu, memang best..murah woo.. 1 set ni $9.90 jer..boleh makan dlm 4-5 org mcm tu..ada dua perisa di sediakan sup tomyam ngan sup ayam..so pilih jer korang nak buh kat mane..utk anak2 memang aku kasi yg sup ayam tu le kan..tambah2 lak Hadif memang gemar minum sup..campur lak ngan mee hoon kat dlm tambah berselera la dia..

Tu dia Hanif yang tgh asyik melahap ayam panggang, tapi tak makan habis pun..eksen jer, lepas dh hisap2 sikit dak ni baling ayam tu ke lantai..aku ingatkan dia habiskan betul2 sekalik waktu nak balik bersepah ooo cebisan ayam kat lantai..huhu..nasib bukan restoran 5 bintang sayang oiii...

Ini dia budak yg amat gemar minum sup, sampai basah baju dia duk hirup sup tu, org nak suap tak nak..nak sendiri gak..org dah besar la kan..yg lawaknyer kiter dah siap makan,dh nak beredar dari situ dia siap jerit tak nak balik sebab nak habiskan sup tu..alahai..terpakse la kiter tunggu sampai dia ckp..full..hah tu maknanyer dah kenyang..mcm2 la abg Hadif ni kan..

Dah selesai makan tu ingat nak balik terus tapi suami ajak lak gi singgah ke Mall gadong ckp nak jln2 jap..so singgah le kiter, aku pun sempat la cuci mata kat kedai barangan laptop..tetibe mata terpaku pada mouse yg sangat kecik, cute sangat..so aku pun beli laa...sampai kat rumah..hampeh! tak pakai pun, ingatkan selesa tapi buat sakit jemari aku jer..sudahnyer aku pass ke adik aku..huhu.. lepas tu teringat lak kat mouse angrybird, cantik ooo.. next time gi sana aku nak beli mouse tu..harap2 masih ada la yerrr..

Ohh yer.. nak tau tak apa hadiah istimewa dari suami aku sempena anniversary kitorang tahun ni? wokayyy next entry aku update yerrr ;)


No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.