Pages

My 3H

My 3H

Monday, March 5, 2012

Ke Karnival

Kelmarin kiter berkesempatan gi ke karnival polis marin..ye laa bapak aku kan polis so kiter as family pun d jemput meramaikan karnival tu..sayangnyer kiter gi sebelah petang so dah tak ramai orang..jualan pun dah berkurang..nak dtg sebelah pagi tak dpt sebab suami aku menghadiri perkahwinan ipar sepupu aku kire kawan dia gak lah.. punye la bosan aku kat rumah pagi tu..anak2 dah awal ready..sampai naik bosan menunggu..huhu..tapi ok gak laa..sempat gak kiter melahap soto daging kat sana..naik boat polis ngan join beberapa games kat sana..seronok gak..terisi hari minggu kiter kelmarin.. tapi tu lah bile dah petang cuaca pun agak kurang mengizinkan..hujan mula la turun..so pakat la balik rumah..tapi kite tak balik terus..singgah lepak ngan makan kat rumah parents aku ler..suami ngan anak2 sempat buat taik mata lagi..wahaha..

okay lah..malas nak bebel panjang2.. meh cuci mata ngan gambar2 sepanjang kat sana..









1 comment:

X Lupa Dot Com said...

wah..comel-comel anak akak..

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.