Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, May 23, 2012

Dah 28 tahun usiaku

Alhamdulillah.. 17 mei hari tu..bertambah lah lagi usiaku.. (dh semakin tua yer) hikhikhik..tak laa..umur tu tak penting yg penting daku dah semakin matang dan semakin berpengalaman..cheewahhh.. ye laa..anak pun dah dua..kene la matang kan..

oh ye..hari tu gak si suami buat suprise kat aku..mula2 cakap nak celebrate biasa je..makan2 jer..tup tup lak ada kek..hihi..terima kasih suamiku..memang terharu sgt2 hari tu..ingatkan takde kek bday..memang tak harap langsung pun cukup la sekadar makan anak beranak..then tetibe ada kek..tu yg panggil adik2 join sekali..coz cam tak sonok le pulak nak tiup lilin n potong kek kalau kiter2 je kan..alhamdulillah..malam tu kite makan kan pondok baru pasar malam gadong..makanan pun simple2 jer..beli kat gerai makan beramai..best gak..sebab tempat tu baru lagi kan..suasana pun romantik sebab dekat ngan sungai kecil..


Antara gambar2 yg sempat d snap..tu pun gune hp jer..suasana agak gelap..nasib baik flash hp agak terang..kalau tak hampeh le nak amik gambar..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.