Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, June 27, 2012

Berbangga



mlm yg sepi ni elok lah kirenye aku berpot pet pot pet yer..hihi..idaklah pot pet pasal hal yg bukan2..saja je mengisi masa yg lapang..seperti gambar yg tertera kat atas tu..yup..aku amat bangga jadi ibu sepenuh masa..walaupun ada yg bilang jadi ibu atau isteri sepenuh masa adalah pekerjaan yg enteng..ohh..tidak ye..pekerjaan ini lah yg amat memerlukan kekuatan zahir dan batin..cheewahh.. kene perah tenaga serta otak.. paling teruk kerja ni ada overtime yer..apalagi kalau bukan waktu anak sedang sakit..terutamanyer demam.. *ini lah yg sedang ku lalui di ketika ini..anakku Hanif di landa demam dan batuk..cepat2 sembuh ye sayang..*

Tambah lak ngan aku ni yg ada dua boboiboy..kene la sedia fizikal ngan mental..betul lah yer..sebagai ibu ni kita merangkumi semua pekerjaan yg ada d alam maya ni..kita lah guru, jururawat, security, jurufoto (amik gambar anak letak fb ngehehe), tukang masak, referee..semu ada..tak ke bangga tu..aku bangaa giler walau terkadang tercabar gak keimanan aku..huhuhu..

okay la sampai sini dulu..aku pun dh mula bersin ni..anak tekak pun dh mula gatal macam di garu2..rasa nak jolok2 je ngan garpu..urggh..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.