Pages

My 3H

My 3H

Thursday, July 12, 2012

Air ohh air

4 hari rumah aku tak de air..gila tak? Aku memang dah dalam tahap sakit jiwa bila melalui fasa itu..serius hidup tanpa air teramatlah susah..punca takde air pihak jkr bagitau sebab ada paip yg pecah..a a laa lamanyer nak siap..sampai aku dah naik fade up..nasib aku ada simpan stok air dalam botol botol ngam drum putih yg mak aku kasi pinjam kalau tak camana la nak hidup..semua gune air..nak masak..nak mandi..cuci berak ngan cuci2 semua..bab cuci baju memang tak dapat..tu yg pada hari ke 4 aku dah surrender.. Letih beb turun naik hangkut air dari tangki kat bawah yg di sedia kan oleh jkr..mampuih aku..dah le aku sorang jer yg mampu..suami lak masih gi kursus..nak harapkan anak2..aduihh..bukan tau apa..derita azab tul aku masa tu.


Masa aku tgh taip entry ni pun aku masih kat rumah parents..dgr khabar air dah buka..alhamdulillah le kalau mcm tu kan..dah boleh balik rumah..hah baru tadi aku cuci semua baju2 yg terkumpul selama 4 hari.. meriah tul jemuran aku..banyak oo..kejap lagi nak angkat dan terus lipat sementara anak2 sedang tidor ptg ..ok chaww dulu...

tu dia pihak jkr tengah isi tangki biru kat bawah..lotih ko nak hangkut air ke tingkat dua..sampai sekarang kaki aku rasa lenguh..
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.