Pages

My 3H

My 3H

Sunday, August 19, 2012

Salam Aidilfitri

Allahhuakhbar..Allahhuakhbar..Allahhuakhbar..walillah..ilham... Alhamdulillah..hari ini genap sebulan kite berpuasa..esok dah pun masuk 1 syawal.. apa2 pun selamat menyambut hari raya buat teman2 kat negara jiran yg dh pun merayakan hari kemenangan hari ini..persediaan raya alhamdulillah semua dh tersedia..tu pun tadi gi kat rumah parents sempat lak singgah kedai nak beli sumthing tetibe anak aku sibok nak pakai songkok..alahai..minggu2 lepas tak nak lak..berkali kali aku ngan abah diorg pujuk nak suh pakai..tak nak..so beli gak la songkok tu tadi..harap2 korang nak le pakai esok yer, jgn buat baling2 sudah..

Rumah aku lak..alhamdulillah ptg kemarin dah siap di hias..alaa..hias biasa2 jer pun..tu pun jenuh nak vaccumm ulang kali..al maklum la hero aku yg dua org tu kalau dh makan mcm tak berdagu..bocorrr..tu yg vaccum kene standby awal kat situ..


Ni la rumah aku di hari raya tahun ni..tema hentam jer..merah, hitam, putih ngan grey..ehe..

ohh yer sempat gak aku snap gambat menu2 kiter pagi esok..bukan aku masak yer..ni kat rumah mak..mak yg masak tadi..bau dia mengancam sungguh..sempat gak aku makan nasi impit ngan kuah kacang tadi..semput weyy..kenyang..tapi nak gak makan..sebab sedap tu yg tak tahan.hihi..



Tu dia.. rendang daging, kuah kacang ngan nasi impit..lemang pun ada tapi besok bru sampai..mee goreng pun mak aku masak besok..

waduh2 overload le perut aku ni besok..sebab gi rumah nenek confirm ada makan gak..sepupu aku pun mengadakan rumah terbuka gak..Alhamdulillah..ni lah hari kemenangan kiter..namun apa yg penting..niat bermaafan serta bersalaman antara satu dgn yg lain tu kene ikhlas..tu le makna Aidilfitri sebenar.

Akhir kata utk entry ni..aku nak ucapkan Selamat hari raya maaf zahir & batin buat semua muslimin dan muslimat tak kira di mana jua berada..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.