Pages

My 3H

My 3H

Thursday, September 13, 2012

sambung cerita raya 2012

meh meh.. sambung lagi cerita raya..belum habis lagi..nak gak citer..nak wat kenangan le katakan. ok lah raya ke 4 lak apa citer.. kiter gi ke rumah mak sedara aku lak kat Rimba..a.k.a adik beradik ngan mak aku..dia wat rumah terbuka..menu pun ok laa..ada laksa ngan lontong..tapi tak lama pun kiter kat situ..lepak2 jap lepas tu zoom balik rumah sebab mak2, pak2 sedara, adik beradik ngan sepupu2 aku nak beraya ke rumah.. sempat gak kiter order pizza utk menjamu diorg..aku order pizza yg large dua keping..tu pun amik yg dekat je..kat tasconi pizza.. mcm biasa ler kiter order yg perisa honey garlic chicken ngan rasa tuna.. ingatkan tak ramai yg dtg..hah sekali hamik ko..rumah aku kene serbu..huhu..sampai ada yg duduk kat bawah..tapi sonok tul..meriah suasana..budak2 lak sonok main kat bilik mainan..so mak bapak budak aman sikit nak jamu2 selera kann..




tu diaa..full house kan..ni baru le di namakn hari raya..ekeke...

bila semua dah balik terasa sunyi lak..pas tu biasa la aktiviti cuci gelas dan membersihkan.. lepas tu kiter anak beranak tak gi memana pun hari tu sebab mls..padahal sepupu aku ada wat rumah terbuka mlm tu..tapi kiter tak dtg sebab agak jauh tambah lak hujan..

Raya ke 5 lak beraya ke rumah mak sedara aku kat muara..tu pun silap jam..ingatkan dia wat openhouse dari tghari smpai mlm..rupenyer kul 2 ptg tu je terus doa selamat..maknernyer kite terlewat..huhu..org dh habis baca doa dh siap makan pun..kah3..nasib baik ada gak yg lewat mcm kiter so tak lah malu di situ..ehe..pas tu kite beraya ke rumah akak aku lak..kemudian ke rumah sebelah suami kat kawasan muara gak.. dh selesai kat sana..singgah le kat rumah parent aku..sempat lagi aku tolong2 mak kerat daging utk rumah terbuka hari minggu tu.

dak Hanif tgh tolong abah lapik tisu kat pinggan..'tolong kacau ler tu'

ok sambung lagi..raya ke 6 lak ke rumah mak su aku..dia wat rumah terbuka..lepas tu beraya ke mak sedara di Lambak..kemudian kat pak sedara suami lak rumah terbuka gak..so hari tu memang kenyang je..sampai tak larat dah nak beraya..so mlm tu kiter tido kat rumah parents aku sebab besoknya nak wat rumah terbuka kat sana..

nanti aku sambung citer pasal rumah terbuka yer..dah lenguh dh tgn aku ni..taip touchscreen ni memang agak susah..aku taip ayat pun berulang kali tersasar huruf..wakakaka.. ala..update pun pakai hp jer..ok laa..daaa

posted from Bloggeroid

1 comment:

Anonymous said...

Incredible story there. What occurred after? Thanks!
Also visit my web page ... chelsea transfer news 2009

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.