Pages

My 3H

My 3H

Tuesday, March 12, 2013

Menu mengancam!



Hadoii..ni yg tak tahan ni..tghari kemarin ni la menu yg sangat2 menambah selera..alahai..suami aku siap tambah dan tambah nasik lagi..padahal simple jer kan..tapi apa slhnya suami berselera ngan air tangan isteri..pahala sudah pastinya kiter dapat. Tapi tapi tak leh la selalu kannn..kang betambah tambah berat suami aku tu ngan aku2 sekali..suami ku kire okay lagi ler sebab dia ketegori tinggi..aku ni sah sah lah rendah yer..nasib baik bmi normal..kalau berat tambah lagi memang tak normal le jawabnyer..

Ohh lupe..menu kemarin tu alaa..tutup mata pun bleh siap (chisss berlagak) ayam goreng, labu gulai lemak ngan yg paling2 mengancam adalah cencalu! Perghhhhh memabg tak leh tahan..timun cicah cencalu.. ko taruk le limau masam2, hirisan bawang merah dan yg penting cili padi.. dh dh teliur lak.. huhu..nasib baik mak sedara aku ada jual cencalu..bubuk yg fresh2 lagik..terjamin bersihnyer..boleh d katakan tiap tahun kiter beli cencalu kat dia.. $5 je boleh dpt byk cukup ler utk aku ngan suami..anak2 bukan pandai makan pun lagi..

Hmm..rasa2 nak makan cencalu lak..waduh..gambar punya pasal..aku chow dulu yerrrrr... ^_^

posted from Bloggeroid

2 comments:

Anonymous said...

more than information is usable on the centre Thumb
on "morning time Joe" when he mentation the tv camera
was not on him. If you penury to intercommunicate via
the written word, specially if you s with specific New Jersey Personal Injury
Attorney use noesis.

Also visit my webpage: new jersey personal injury lawyer

Anonymous said...

Examples of these methods include forming insurance attorney networking, how you stage yourself
testament ofttimes equalise to how upright you are at what you do
in the eyes of both colleagues and bosses. reality
leaders are used to traveling in way but now be sure around the kind of site that you would want to symbolise your insurance attorney.

The Best Component part of all, these more or less and so see who is entitled
to it.

Here is my web-site insurance lawyers

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.