Pages

My 3H

My 3H

Wednesday, June 19, 2013

Alhamdulillah dah 12 minggu

Ok laa..seperti yg aku janjikan kemarin..alaa..yg aku bagi tau sebab penyebab aku malas tu..hah..ni la dia.. alhamdulillah nak umumkan sekarang ni aku mengandung anak ke 3..ehe..dah masuk 12 minggu pun.. terasa kejap je..mcm baru je aku test positif ariatu..dh nak abis pun trimester pertama.. nak citer sikit la yer tym tym awal tau mengandung ni..sepatutnya aku peod pada 23 march hari tu..slalu on time je..tak pernah lewat walau sehari pun..aku kan pakai app android tu yg ada cycle peod tu..so hari tu tunggu dari pagi tak de gak..so bila dh mlm tu takde gak..aku pun decide la singgah gi kedai runcit..kekunun la nak beli brg sikit..terus beli pregnancy test..

Sampai je kat rumah..memang tak buang masa lagi aku terus test mlm tu gak..mandangkan aku memang langsung tak kencing spjg 6 jam (sebab masa tu tgn shopping2 sampai malas nak cari toilet)..so hasilnya...dup dap dup wei jantung aku masa tu..antara excited ngan takut..hoh..amik ko memang jelas naik dua line..ok..terkedu jap..ni mimpi ke apa ni..aku ni dh ready nak ngandung ke tak ni..mcm2 bermain kat pikiran..nak kata tak ready tak gak..nak kata dh ready pun tak gak..perasaan masa tu mcm kosong.. so keluar dari toilet..terus dptkan encik huby..aku letak pt tu kat tapak tgn dia.. huby pun buat muke tekezut..ala2..(padahal dia memang nak sgt baby, dari bulan2 lepas lagi merengek nak baby baru) lepas tu dia buat2 blur la pulakk..alahaii suami aku ni..aku explain laa..ada baby kat dlm perut ni..ok dia siap peluk aku..muke dia masa tu memang excited woo..aku lak..ntah laa..perasaan campur baur..terus terang memang ada rasa hampa sikit..sikittt jer..sebab kiter memang dh plan nak bercuti anak beranak..naik flight..budget pun dh buat..so nak tak nak kene laa cancel kan..sebab perut masa tu confirm dh besar..huhu. takpe takpe..tunggu baby besar nanti kite gi cuti sama2..

Alhamdulillah..bile pikir balik2..bersyukur gak aku d beri rezeki utk merasa mengandung lagi..umur pun bukan makin mude kan..tahun depan dh masuk 30..memang ngam la aku mengandung tahun ni..oh yer..due aku lak pada 28.12.2013..tapi mandangkan aku bakal d c-zer lagi..so kene la awal dari jangkaan kan..insya'Allah awal bulan 12 kot.. harapan lak memang nak sgt dpt gegurl..tapi kalau boboy lagi pun takpe..alhamdulillah yg penting berjalan lancar, baby sehat dan sempurna..aminn..

Next entry aku story pasal ragam kandungan aku yg ketiga ni yer..

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts with Thumbnails

My Lovely Awards

My Lovely Awards

My Popular Entries


I made this widget at MyFlashFetish.com.